آخرین خبرها

دعا برای گشایش دختر دم بخت و ازدواج آسان جوانان

به هر حال ازدواج موضوع مهمی است و در مورد آن اندیشه ها و اعتقادات زیادی وجود دارد. البته به شما حق می دهیم که نگرشتان با توجه به شرایط و سن به آن دگرگون شود. دعا برای گشایش دختر دم بخت و ازدواج آسان جوانان نتیجه بخش است.

این دعا سبب می شود مشکل ازدواج دختران و پسران مجرد حل شده و به عشق حقیقی خود برسند.

,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعا بخت گشایی سریع دختر,ازدواج دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای برای بخت گشایی سریع دختر,آمدن خواستگار دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی سریع و قوی دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر

دعا-برای-بخت-گشایی-دختر دعا برای گشایش دختر دم بخت و ازدواج آسان جوانان

دعا برای گشایش دختر دم بخت و ازدواج آسان جوانان,دعاي بخت گشايي پسران,دعا بخت گشایی پسران,دعا بخت گشایی پسر,دعا برای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعا برای بخت گشایی پسر,دعا جهت بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی برای مردان,دعای بخت گشایی مرد,دعای بخت گشایی زنان مطلقه,دعای بخت گشایی زنان بیوه,دعا برای بخت گشایی زن مطلقه,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه

این دعا های تجربه شده و اسلامی یکی از اساسی ترین مشکلات و دغدغه های جوانان را حل می کنند و سبب جلب محبت و بخت گشایی برای دختران می گردد.

هر كس قصد ازدواج داشته باشد، دو ركعت نماز گذارد. در هر ركعت پس از حمد، سوره یاسین بخواند، پس از اتمام نماز، حمد و ثنای پروردگار گذارد و این دعا را بخواند:

«اللهم ارزقنی زوجه صالحه ودوداً، ولوداً، شكوراً ،قنوعاً، غیوراً، إن أحسنت شكرت و إن أسأت غفرت و إن ذكرت الله تعالی أعانت و إن نسیت ذكرت و إن خرجت من عندها حفظت و إن دخلت علیها سرّت و إن أمرتها أطاعتنی و إن أقسمت علیها أبرّت قسمی و إن غضبت علیها أرضتنی، یا ذا الجلال و الإكرام، هب لی ذلك، فانّما أسئلك و لا أجد إلاّ ما قسمت لی؛ (6)

اینم ببین:  دعای سریع الاثر برای جلب عشق و رفع اختلاف زن و شوهر

دعا برای گشایش بخت

در كتاب طب الائمه (ع) از امیر المؤمنین (ع) نقل شده است كه شخصی به حضرت از تأثیر سحر شكایت كرد، فرمود‌: “جهت باطل كردن سحر این جملات را  بنویس و همراه خود داشته باش تا از تأثیر آن ایمن باشی: «بسم الله و باالله  بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّة إلاّ بالله» .

همچنین آیات :  81 و 82  سوره یونس: « قال موسي ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین* و یحقّ الله الحقّ بكلماته ولو كره المجرمون».

آیات 27 تا 46 سوره نازعات یعنی از: «ءأنتم أشدّ خلقاً أم السماء بناها رفع سمكها فسوّاها» نوشته شود.

در ادامه آن آیات 118 تا 122 سوره اعراف :  «فوقع الحقّ و بطل ما كانوا یعملون فغلبوا هنالك و انقلبوا صاغرین و ألقي السحرة ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسي و هارون» نوشته شود. (5)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *