آخرین خبرها

دعای مجرب برای ازدواج آسان و بخت گشایی

دعای مجرب برای ازدواج آسان و بخت گشایی

در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای پرخیر و اسلامی بیاموزیم که باعث رفع مشکلات ازدواج، آسان شدن ازدواج و همین طور بخت گشایی می شود، شما عزیزان می توانید مثل همیشه در ادامه این پست دعای مجرب برای ازدواج آسان و بخت گشایی را بخوانید که ان شاء الله در اندک زمانی حاجت می گیرید.

028736072836207 دعای مجرب برای ازدواج آسان و بخت گشایی
دعای مجرب برای ازدواج آسان و بخت گشایی

دعای مجرب برای ازدواج آسان و بخت گشایی,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی پرخیر و اسلامی,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سریع دختر مجرب و قوی,دعا بخت گشایی سریع دختر,دعا برای بخت گشایی سریع دختر,دعا جهت بخت گشایی سریع دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سریع برای دختر,دعای سریع الاجابه بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,

دعای مجرب برای ازدواج آسان و بخت گشایی

این عمل به جهت گشایش بخت قوی و مجرب است. منقول است از حضرت امام صادق (ع) که برای ازدواج نیک ، هر روز با نیت سوره مبارکه ذاریات را قرائت کند و آنرا ترک نکند تازمانیکه ازدواج کند و خوشبخت شود . پس اگر ازدواج کرد باز هم آنرا ترک نکند تا در زندگیش نیکبخت گردد و هیچ وقت گناه و عملی نامشروع و منکری را عمل ننماید.

 

به جهت گشایش بخت و ازدواج نیت کند و هر روز ایه ۸۹ از سوره مبارکه انبیا

[ رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ] را به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب یومیه بدون صحبت کردن با دیگران قرائت کند. قبل از قرائت این آیه ابتدا یک صلوات فرستد و سپس ٧بار آیه ٨٩ سوره انبیا را تلاوت کند . در صورتی که عذر شرعی به وجود بیاید ، باید انجام عمل را متوقف نماید و پس از پاکی  ادامه چهل روز را قرائت کند و انجام دهد . توجه کند که پس از انجام روزانه این عمل ، حتما نیت کند و صدقه دهد.

اینم ببین:  قویترین ذکر برای رفع مشکلات زندگی و شفای مریض صعب العلاج

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *