آخرین خبرها

دعا برای هلاک شدن دشمن خانگی و دفع شر از زندگی

گاهی دعا ها باید در شرایطی استفاده شوند که شما احساس خطر می کنید و راهی برای تکیه کردن به کسی جهت نجات ندارید؛ دعا برای هلاک شدن دشمن خانگی و دفع شر از زندگی می تواند نتیجه دهد و مشکل شما را حل کند.

به هر حال اگر حس می کنید که زندگی تان درگیر رخداد هایی شده است که آینده تان را تحت تاثیر قرار می دهد و یا این که حس منفی در مقابل شما قرار گرفته این دعا ها کارگشا هستند.

,دعای هلاکت دشمن,دعای هلاکت دشمن خانگی,دعای هلاکت دشمن فوری,دعای هلاکت دشمن از راه دور,دعای هلاکت دشمن مجرب,دعای هلاکت دشمن تضمینی و فوری,دعا برای هلاکت دشمن فوری,دعای فوری برای هلاکت دشمن,دعاي هلاكت دشمن,دعای هلاکت دشمن سریع,دعا هلاکت دشمن,دعا هلاكت دشمن,دعا برای هلاکت دشمن ظالم

دعا-برای-دفع-دشمن-خانگی دعا برای هلاک شدن دشمن خانگی و دفع شر از زندگی

دعا برای هلاک شدن دشمن خانگی و دفع شر از زندگی,دعای دفع دشمن خانگی,دعا برای دفع دشمن خانگی,دعای هلاکت دشمن خانگی,دعا برای دشمن خانگی,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر احتمالی,دعای رفع خطر زلزله,دعای دفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,

این دعا ها باعث می شوند زندگی تان پر از اتفاقات خوب شود؛ اگر کسی قصد دشمنی با شما را دارد نابود شده و نقشه اش نقشه بر آب گردد؛ این دعا ها را برای دفع خطرات مختلف مانند بلاهای آسمانی نیز می توانید بخوانید.

حضرت امام رضا علیه السلام فرمودند : هر کس دشمن قوی داشته باشد و از او بترسد سه شب و هر شب به نیت غلبه بر دشمن 1000 مرتبه اسم شریف القابض را بگوید آن دشمن یا دوست می گردد و یا هلاک می شود و یا آواره می گردد.

اینم ببین:  تاثیر سوره قارعه برای راحتی معیشت و افزایش رزق و روزی

از مجربات برای هلاکت دشمن این است که 70 مرتبه بخواند :

اللّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ و فَرِّقْ جَمْعَهُمْ و قَلِّبْ تَدْبیرَهُمْ و خَرِّبْ بُنْیانَهُمْ و بَدِّلْ أحْوالَهُمْ و قَرِّبْ آجالَهُم و قَطِّعْ أعْمارَهُم و اشْغَلْهُمْ بِأبْدانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أخْذَ عَزیزٍ مُقْتَدِرْ یا قَهَّارُ یا قَهَّارُ یا قَهَّارُ یا جَبَّارُ یا جَبَّارُ یا جَبَّارُ.

اگر کسی با ایمان در مقابل دشمن با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن آیه زیر را بخواند دشمن مغلوب شده و خوار و ذلیل گردد هر چند قوی باشد .

آیه 154 سوره آل عمران :

ثُمَّ أَنزَلَ عَلَيْكُم مِّن بَعْدِ الْغَمِّ أَمَنَةً نُّعَاسًا يَغْشَى طَآئِفَةً مِّنكُمْ وَطَآئِفَةٌ قَدْ أَهَمَّتْهُمْ

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. سلام من یه خاهر دارم حالت مریض و مجنون وار داره کلا از صب پا میشه باید به نحوی آزار به کسی برسونه سر غذا سر تلویزیون سر عطر، اقوام و آشنایان هم بخاطرش زیاد خونمون نمیان هزینه درمانشم نداریم البته خودش حاضر به مراجعه به روانپزشک هم نیست، خونمون کوچیکه ینی میخام بگم راهی برای نجات از شرش نداریم قلب و روح فکرم خستس از دستش تو رو خدا اگه دعایی برای نجات از شرش دارین بنویسین تو دعاها همش برای رهایی از افراد دوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *