آخرین خبرها

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت سریع الاثر

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت سریع الاثر

هر مسلمانی دوست دارد در این دنیا و دنیای آخرت عاقبت بخیر شده و از آتش جهنم در امان باشد، به همین منظور پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا، دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت سریع الاثر را بخوانید که ان شاء الله از بلا ها در امان بمانید.

2036873602837 دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت سریع الاثر
دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت سریع الاثر

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت سریع الاثر,دعا جهت عاقبت بخیری فرزند,دعای عاقبت به خیری برای فرزند,دعای عاقبت بخیری برای دوست,دعای عاقبت به خیری در قران,دعا برای عاقبت بخیری خانواده,دعا برای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری برای ازدواج,دعا های مجرب برای موفقیت و عاقبت بخیری,دعای تجربه شده برای هایی از مشکلات,

دعا برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت سریع الاثر

فضل بن یونس از حضرت ابی الحسن (موسی بن جعفر علیه السلام) حدیث کند که آن حضرت به من فرمود این دعا را بسیار بخوان:
اللهم لا تجعلنی من المعارین و لا تخرجنی من التقصیر.
(یعنی بار خدایا مرا از عاریت داده شدگان (ایمان) قرار مده و از تقصیر بیرون مبر) گوید: من عرض کردم: اما عاریت داده شدگان، معنایش را دانستم، ولی معنای مرا از تقصیر بیرون مبر چیست؟ فرمود: هر کاری را که به خاطر خدای عزو جل انجام دهی پس خود را در آن کار پیش خود مقصر بدان، زیرا که همه مردم در کارهایشان میان خود و خدای عز و جل تقصیر کار و مقصرند. (138)

اینم ببین:  دعای مجرب و عظیم برای عاقبت بخیر شدن سریع الاثر

ادعیه حضرت امام رضا علیه السلام

دعای آن حضرت در تسبیح و تنزیه خداوند در روز دهم و یازدهم ماه
سبحان خالق النور، سبحان خالق الظلمة، سبحان خالق المیاه سبحان خالق السماوات، سبحان خالق الارضین، سبحان خالق الریاح و النبات، سبحان خالق الحیاة و الموت، سبحان خالق الثری و الفلوات، سبحان الله و بحمده. (139)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *