آخرین خبرها

دعا برای انجام کار های روزمره سریع التاثیر

دعا برای انجام کار های روزمره سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان رهگشای اسلامی می آموزیم که باعث می شود اگر در حال انجام کار های روزمره هستید در آن ها موفق تر عمل کرده و در صورتی که قصد دارید غذا میل نموده یا این که موی خود را کوتاه کنید، از بلا و شر در این حین به دور باشید.

03203786023 دعا برای انجام کار های روزمره سریع التاثیر
دعا برای انجام کار های روزمره سریع التاثیر

دعا برای انجام کار های روزمره سریع التاثیر,دعای غذا خوردن,دعای غذا خوردن کودک,دعا غذا خوردن,دعای بعد غذا خوردن,دعای شروع غذا خوردن,دعای قبل غذا خوردن,دعای ختم غذا خوردن,دعای پایان غذا خوردن,دعای موقع غذا خوردن,دعای بعد از غذا خوردن,دعا برای غذا خوردن کودک,دعای تراشیدن سر نوزاد,دعای تراشیدن موی سر,دعای تراشیدن سر

دعا برای انجام کار های روزمره سریع التاثیر

این دعا ها را بخوانید تا مشکلات شما در طول روز حل شده و بتوانید به کار های روزانه تان برسید.

زید نرسی گوید: ابی الحسن موسی بن جعفر علیه السلام فرمود: هرگاه خواستی موی سرت را بگیری (کوتاه کنی) از پیشانی و شقیقه ها و از پشت سر شروع کن که سنت چنین است و بگو:
بسم الله و علی ملة ابراهیم و سنة محمد و آل محمد حنیفا مسلما و ما انا من المشرکین اللهم اعطنی بکل شعرة و ظفرة فی الدنیا نورا یوم القیامة. الهم ابدلنی مکانه شعرا لا یعصیک تجعله زینة فی الدنیا و نورا ساطعا یوم القیامة. (135)

دعا به هنگام غذا خوردن

موسی بن جعفر علیه السلام فرمود: امام صادق علیه السلام وقتی غذائی را برایش می آوردند می گفت:
بسم الله و بالله و هذا من فضل الله و برکة رسول الله صلی الله علیه و آله و آل رسول الله علیهم السلام اللهم کما اشبعتنا فاشبع کل مومن و مومنة و بارک لنا فی طعامنا و شرابنا و اجسادنا و اموالنا. (136)

اینم ببین:  دعای پرخیر و برکت برای رسیدن به مهمات و حاجات زندگی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *