آخرین خبرها

دعا برای شفای مریضی اعضای خانواده مجرب

در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی می آموزیم که با عنوان دعا برای شفای مریضی اعضای خانواده مجرب شناخته می شود و اگر می خواهید پدر، مادر، برادر و خواهرتان از درد در امان باشند نتیجه می دهد.

086307860287 دعا برای شفای مریضی اعضای خانواده مجرب

دعای درمان بیماری,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری سخت,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری روحی,دعای درمان بیماریها,دعا درمان بیماری,دعاهای درمان بیماری,دعاي درمان بيماري

دعا برای شفای مریضی اعضای خانواده مجرب

برای شفای مریض پدر مریض دو رکعت نماز در شب دوشنبه بخواند . در رکعت اول بعد از حمد ۱۱  مرتبه و در رکعت دوم بعد از حمد ۱۳ مرتبه سوره تکاثر را بخواند . بعد از نماز تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها خوانده سپس به سجده رود و صد مرتبه صلوات بفرستد و با خدا عهد کند که اگر فرزندش از بیماری نجات یافت ۴۰۰ صلوات در سجده شکر بفرستد . این نماز بارها به تجربه رسیده است . از شیخ انصاری هیمن نماز برای شفای مریض نقل شده است . اما در آن تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها ذکر نشده است.

حضرت امام رضا علیه السلام می فرمایند : هر کس ذکر شریف ( السلام ) را ۱۳۱ مرتبه به نیت صحت بیمار بر سر آن بخواند آن بیمار از رنج و اندوه رهایی می یابد.

 

این دو آیه به جهت دفع امراض مجرب است . هر کس با ایمان هر دو آیه را با نیت خالص و توجه به معنی آن بنویسد در وقت طلوع آفتاب پس آن را بشوید و بخواند به آن : (وَعدَهُ الحَقُّ وَ قَولُهُ الصّادِقُ وَ هُوَ الشّافی) و به مریض دهد تا بخورد ان شاء الله مریض بزودی شفا یابد .

اینم ببین:  ذکر و دعای رفع و درمان سردردهای بسیار مجرب

آیات ۸۷ و ۱۰۷ سوره یونس :

وَأَوْحَيْنَا إِلَى مُوسَى وَأَخِيهِ أَن تَبَوَّءَا لِقَوْمِكُمَا بِمِصْرَ بُيُوتًا وَاجْعَلُواْ بُيُوتَكُمْ قِبْلَةً وَأَقِيمُواْ الصَّلاَةَ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ (87 )

وَإِن يَمْسَسْكَ اللّهُ بِضُرٍّ فَلاَ كَاشِفَ لَهُ إِلاَّ هُوَ وَإِن يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلاَ رَآدَّ لِفَضْلِهِ يُصِيبُ بِهِ مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ ( 107 )

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *