آخرین خبرها

دعا برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مالی مجرب

در این پست می خوانیم دعا برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مالی مجرب را که باعث می شود اگر درگیر بدهی، مشکلات مالی و گره های بزرگ اقتصادی هستید نجات پیدا کنید. این دعا سبب می شود که گره از پیش و روی شما برداشته شود. دعا برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مالی مجرب را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید و بر سختی های کوچک و بزرگ غلبه می کنید.

,دعای مشکل مالی,دعای مشکلات مالی,دعای حل مشکل مالی فوری,دعای حل مشکل مالی,دعای گشایش مشکل مالی,دعای رفع مشکلات مالی,دعای حل مشکلات مالی,دعا برای مشکل مالی,دعای گشایش مشکلات مالی,دعا برای مشکل مالی شدید,دعا برای مشکلات مالی,دعا حل مشکلات مالی,دعای حل شدن مشکلات مالی,دعای حل مشکل مالی فوری صوتی,دعا حل مشکل مالی

دعای-مجرب-برای-رفع-مشکلات-مالی دعا برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مالی مجرب

دعا برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مالی مجرب,دعای رفع مشکل مالی,دعای حل شدن مشکل مالی,دعاي رفع مشكل مالي,دعا برای گشایش مشکل مالی,دعایی برای رفع مشکلات مالی,دعاي رفع مشكلات مالي,دعا برای حل مشکلات مالی,دعا برای رفع سریع مشکل مالی,دعا برای رفع مشکل مالی شدید

وقتی که عریضه خود را به همراه مشکل خود نوشتید آنرا به امامزاده ای که به جد آن امام میرسد و در نزدیکی شما می باشد بیاندازید.

دعا جلوگیری از اتفاقات مالی+دستور کامل

عریضه حضرت ابوالفضل العباس(ع)

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابوالفضل العباس(ع)

من الائمه الذلیله الی المولی الجلیل العزیز الکریم سلام الله علیک یا مولای یا سکینة یا به عباس بن امیر الموٍمنین و ان تقضی حاجتی…..(حاجت خود را بنویسید) و بینی و بین الله ذنوباً قد اثقلت ظهری و متعتی من الرقاد و ذکرم یغلغل احشاوه و قد هربت الی الله عزوجل و علیک یا عباس بن امیرالمومنین و ان تقض حاجتی فی الدنیا و فی الاخرة و ان تعافینی من جمیع العلل بحقک و بحق ابیک و بحق اخوان المعصومین و صلی الله علی محمد و آله اجمعین یا ارحم الراحمین عبد الذلیل فلان بنت فلان یا الله یا الله یا شکیکفی یا الله.

اینم ببین:  دعای عبور از مصیبت ها و رهایی از گرفتاری ها و مشکلات

عریضه امام موسی کاظم

بسم الله الرحمن الرحمن

السلام علیک یا موسی بن جعفر(ع)

اللهم انی اسئلک بحق ولیک موسی بن جعفر الا عافیتنی فی جمیع جوار خیر ما ظهر منها و ما بطور و دفعت عنی جمیع الا لام و الاسقام یا جواد یا کریم.

و نیز باید طالب ۷ جلد قرآن مجید به مسجد و یا مکان مقدسی هدیه کند و نیز ۷ نذر کرده و به هفت نفر سید سادات موسوی هدیه کند و فردای آنروز یا آنشب را روزه بگیرد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *