آخرین خبرها

دعای عظیمت بازگشت معشوق و جلب مرد رفته

اگر می خواهید مردتان را به زندگی جلب کنید. پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعای عظیمت بازگشت معشوق و جلب مرد رفته را بخوانید. به لطف خدای بزرگ و بخشنده ان شاء الله که بهترین نتیجه را می گیرید و به مطلوب ترین وضعی که در ذهتنان است می رسید.

,دعای بازگشت معشوق,دعای بازگشت معشوق از راه دور,دعای بازگشت معشوق تجربه شده,دعای بازگشت معشوق با فلفل سیاه,دعای بازگشت معشوق تضمینی,دعای بازگشت معشوق سوزاندنی,دعای بازگشت معشوق با پای خودش,دعای بازگشت معشوق واقعیت دارد

دعای-بازگشت-مرد دعای عظیمت بازگشت معشوق و جلب مرد رفته

دعای عظیمت بازگشت معشوق و جلب مرد رفته,دعای بازگشت معشوق در یک ساعت,دعای بازگشت معشوق با نمک,دعای بازگشت معشوق از راه دور فوری,دعاي بازگشت معشوق از راه دور,دعای بازگشت معشوق از راه دور فوری,دعاي بازگشت معشوق تجربه شده اسلامی,دعا برگشت شخص

دعای عظیمت بازگشت مرد مجرب

عزیزی که این دعا را می خوانی. روز دوشنبه بعد از عصر، به روی یک کاغذ، این عزیمت را مینویسی و بعد این عزیمت را به درختی که شاخه های بلندی دارد میبندی، بطوریکه باد آن را بخوبی تکان بدهد.

هنگام عمل باید بخور کرد به صندل سرخ و کندر

عزیمت اینست:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمید رَحیمُ رؤوف عظیم ثواب قاضی الحاجات مجیب الدعوات راحم العبراتِ محیی الاموات برغوث لطیف لا یبخل اللهم ان السماء سماؤک و الارض ارضك و البحر بحرك و البر برك و السهل سهلك و الجبال لك و الوعر و عر و الودیه و دیتک و تقضی علی خلقك بامرک اجری للهم امرک فی عبدک او جاریتک فلان زاده فلان علیهما ارضك و سمائك و برک و بحرک و سهلک و جبالك و وعرک و اودیتك حتی لا تری طریقاً تمشی فیه الا طریق فلان زاده فلان الذی عقلک فیه هذه الورقه انه علی رجعه اذا يشاء قدیر و اذا قال ابراهیم ربی ارنی کیف تحیي الموت یالی سعیا کللک تسعی فلان زاده فلان و هی ذاهله بمحبته بقدره الرحیم الرحمن. و الخور سندورس و لبان ذکر و تبخر عند اصفرار الشمس و بعد الکابه بثلثه ایام یحضر المطلوب انتهی و بحق یا اسرافیل یا شکیکفی یا قاهرو.

اینم ببین:  دعای قوی بازگشت و حاضر شدن شخص غایب سریع الاجابه و فوری

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *