آخرین خبرها

دعا برای اینکه شوهرم عاشقم بشه,چه دعایی بخونم شوهرم برام بمیره

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعا برای اینکه شوهرم عاشقم بشه,چه دعایی بخونم شوهرم برام بمیره را قرار دادیم . برای اینکه شوهرم عاشقم بشه و برام بمیره چه دعایی بخوانم ؟ برای افزایش مهر و محبت و عشق و علاقه شوهر به زن چه دعایی توصیه می شود ؟ در ادامه از سایت دعاشفا چند دعای قوی و مجرب برای عاشق کردن شوهر و افزایش عشق و محبت شوهر به زن را قرار دادیم …

دعا-برای-اینکه-شوهرم-عاشقم-بشهچه-دعایی-بخونم-شوهرم-برام-بمیره دعا برای اینکه شوهرم عاشقم بشه,چه دعایی بخونم شوهرم برام بمیره

دعا برای افزایش مهر و محبت شوهرم,دعا برای جلب محبت شوهرم,دعا برای عاشق شدن شوهرم,دعایی برای افزایش محبت و علاقه شوهرم,دعای تضمینی و قرآنی برای محبت شوهرم

دعا برای اینکه شوهرم عاشقم بشه,چه دعایی بخونم شوهرم برام بمیره

برای تقویت ارتباط و افزایش محبت بین زوجین

می‌توانید پس از نیمه شب جمعه، “سوره طه” را به همراه تکرار 30 بار آیه آخر “سوره توبه” بخوانید.

● برای دعای محبت فوری بین دو نفر مرحوم سمنانی فرمودند:

بهتر است هر فرد، هفت روز پیاپی هنگام طلوع صبح و قبل از شروع مکالمه با هر کسی، آیت الکرسی را به تعداد ۱۱ مرتبه بخواند و در میان دو عین “یشفع” و “عنده”، احساس محبت و نیت صادق داشته باشد.
این عمل البته زمانی موثر است که طرف مقابل نیز به او دوستی ورزیده باشد.
(این روش هم برای آن‌هایی که با هم قهر هستند، و هم برای شروع دوستی مناسب است.)
منبع :منهاج العارفین

دعای جلب محبت معشوق

● در صورتی که در گفتگو و بحث با همسر خود به احساس کاهش محبت بینتان دست پیدا کرده‌اید، می‌توانید “آیه 26 سوره آل عمران” را به صورت “95 بار” تلاوت کرده و از خداوند درخواست محبت نمایید:

اینم ببین:  ذکر یا وهاب یا رزاق یا ذالطول یا غنی برای غنی شدن و رزق و روزی

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَنْ تَشَاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ ۖ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ.

● برای دعای محبت قوی خوردنی، اگر شخصی هزار بار ذکر شریف “الودود” را هنگام سرو غذا بخواند و بدمد و آن را به دو نفری که در تعامل با یکدیگر قهر و بی‌علاقه هستند، ارائه دهد، منجر به ایجاد محبت و دوستی بین آن دو خواهد شد.

دعای محبت قوی و فوری

● اگر زوجی به گونه‌ای با یکدیگر بحث و جدل داشتند به اندازه‌ای که دوست نداشتند حتی نگاهی به یکدیگر نکنند و بر سر مواضع خود تأکید کنند، به عنوان دعای محبت زن و شوهر باید یک نفر به عنوان واسطه در میان آن‌ها قرار گیرد و دعای زیر را به نیت آن‌ها بخواند.
همچنین یک بار “سوره واقعه” را بر دو عدد شیرینی، یا آب نبات، یا زولبیا بامیه خوانده و سپس دعای زیر را قرائت کرده و شیرینی را به آنها دهید تا بخورند:

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

نکته مهم:

بجای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش و بجای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش را بگویید.

دعای جلب محبت

● به عنوان دعای محبت فوری خواندنی، یکبار صلوات و خواندن “سوره نسا”، و پس از آن یازده بار صلوات به نیت مهر و محبت و رفع کدورت بسیار موثر است و می‌تواند به حل اختلافات بین زن و مرد کمک کند.
دعای محبت نی نی سایت

اینم ببین:  دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب

● با هدف افزایش مهر و دعای محبت سریع الاجابه

همچنین کسانی که با سردی زندگی زناشویی مواجه هستند، خواندن آیات زیر به تعداد 10 مرتبه پس از نماز صبح می‌تواند موثر باشد:

• «یحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ» (آیه 165 سوره بقره)

• «قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ» (آیه 31 سوره آل عمران)

• «إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِی لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ حَنِیفًا وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِینَ» (آیه 79 سوره انعام)

• «وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ» (آیه 63 سوره انفال)

• «وَ قَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیوْمَ لَدَینَا مَکِینٌ أَمِینٌ» (آیه 54 سوره یوسف)

• «وَ أَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّةً مِّنِّی وَ لِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی» (آیه 39 سوره طه)

• «إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا» (آیه 103 سوره آل عمران)

• «اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّی یوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیتُونَةٍ لَّا شَرْقِیةٍ وَلَا غَرْبِیةٍ یکَادُ زَیتُهَا یضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَیٰ نُورٍ یهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یشَاءُ وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ» (آیه 35 سوره نور)

دعای محبت از راه دور

برای تحبیب و عشق و نماز جلب محبت ، دو رکعت نماز بخوانید. در هر رکعت بعد از تلاوت سوره “حمد”، هفت بار آیه 7 شریفه سوره ممتحنه را تکرار کنید.
پس از اتمام نماز و سلام، ابتدا هفت مرتبه این دعا را بخوانید:

اینم ببین:  دعای عرش العظیم یا گنج العرش در قرآن و خواص و فضیلت های شگفت انگیز آن

“اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود.”

سپس، سیصد بار این عبارت را بخوانید:

“یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان.”

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *