آخرین خبرها

دعای قوی شدن حافظه حین امتحان و کنکور

این دعا مانند یک تقویت کننده ذهنی عمل می کند و از دنیای ماورا به شما حس مطلوب می رساند تا ذهنتان قوی شود. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا، مرجا ذکر های اسلامی دعای قوی شدن حافظه حین امتحان و کنکور را بخوانید. این دعا باعث می شود که ان شاء الله در کنکور نتیجه بگیرید.

,دعای قوی شدن حافظه,دعایی برای قوی شدن حافظه,دعا قوی شدن حافظه,دعای برای قوی شدن حافظه,دعا برای قوی شدن حافظه,دعای قوی برای زیاد شدن حافظه,دعای قوی برای تقویت حافظه,دعای مجرب برای قوی شدن حافظه

دعا-های-قوی-شدن-ذهن دعای قوی شدن حافظه حین امتحان و کنکور

دعای قوی شدن حافظه حین امتحان و کنکور,دعا برای قوی شدن حافظه بچه,دعا برای قوی شدن حافظه دعاشفا,دعا به جهت قوی شدن حافظه,دعای قوی برای افزایش حافظه,دعای بسیار قوی برای تقویت حافظه,دعای مجرب برای تقویت حافظه,دعا برای تقویت حافظه بچه ها,دعای تقویت حافظه فوری,دعا برای تقویت حافظه

• مداومت بر خواندن این دعا:

«الَلِّهُمَ ارْزُقْنی فَهْمَ النَّبِییّنَ وَ حِفْظَ الْمُرْسَلینَ وَ اِلْهامَ الْمَلائِکهَ الْمُقَرّبینَ آمینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ.»

• لفظ مبارک المقیت را ۷ مرتبه بر آب باران که در کاسه ای جمع شده باشد بخوانند و به طفل دهند،

آیه آمن الرسول را در ظرف پاک بنویسند و با آب چای که شیرین باشد بشویند. آن آب را به ناشتا بخورند قدرت حافظه افزون می گردد.

آیه الکرسی را با زعفران بر کف دست راست نوشته و بلیسد و این کار را ۷ نوبت انجام دهد، تاثیری دارد که چیزی را فراموش نکند.

دعای قوی شدن حافظه امتحان فوری

این دعا را بر روی یک لیوان پر از آب بخوانید و آبش را بخورید و بعد از نماز هم این دعا را بخوانید ان شاءالله هیچ چیز از یادتان نخواهد رفت و حافظه تان هم قوی می شود:

اینم ببین:  دعا و دستور برای تقویت حافظه و بهبود شرایط ذهنی

سُبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهلَ مَمْلَکَتِةِ سُبْحانَ مَنْ لا یَاْخُذُ اَهْلَ الْاَرضِ بِاَلْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّؤُفِ الرَّحیمِ اللهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلبیْ نُوراً و بَصَرَاً و فَهْماً و عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْئٍ قَدیرٌ

دعای دفع فراموشی و نسیان می باشد که از امام صادق «ع» نقل شده است که دست خود را بر پیشانی بگذار و چنین دعا کن «صَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّد وَ الِهِ الّلهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الامِرَ بِهِ ذَکِّرْنی ما اَنْسانیه» 

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *