آخرین خبرها

دعای پسردار شدن – دعای رفع مشکل نازایی برای بچه دار شدن

دعای پسردار شدن – دعای رفع مشکل نازایی برای بچه دار شدن

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت دعا شفا گره گشای اسلامی را از منابع معتبر می خوانیم که باعث می شوند اگر می خواهید از سختی های بچه دار شدن در امان بمانید و خیر نصیبتان شود این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ دهد.

03687360 دعای پسردار شدن - دعای رفع مشکل نازایی برای بچه دار شدن

دعا برای پسردار شدن جنین,دعا برای پسردار شدن در گنجهای معنوی,دعا برای پسردار شدن در ماه چهارم بارداری,دعای پسردار شدن جنین,دعای پسر دار شدن در حلیه المتقین,دعای پسر دار شدن در ماه چهارم,دعای رفع مشکل پسردار شدن تجربه شده سریع الاثر,دعا برای بچه دار شدن,دعای پسردار شدن اسلامی,

دعای پسردار شدن – دعای رفع مشکل نازایی برای بچه دار شدن

دستورالعمل ذیل برای پسر دار شدن ، از دستورالعملهای مجرب و فوری و قوی است. اگر حمد و معوذتین (در مجموع سه سوره مبارکه قل هو الله احد ، قل اعوذ برب الناس و قل اعوذ برب الفلق ) را با تربت مقدسه بنویسند و در آب ساده حل کنند و زن و مرد از آن آب بنوشند ، و سپس با هم مباشرت نمایند ، صاحب فرزند پسر خواهند شد. مجرب است.

توجه شود :

عمل فوق را با اعتقاد قلبی انجام دهد.

بهتر است قبل از انجام دستورالعمل دو رکعت نماز حاجت بخواند .

بهترین زمان انجام این دستورالعمل ، شب جمعه پس از نماز عشاء میباشد.

میتواند مقداری گلاب هم به آب اضافه کند.

 

امام علی (ع) برای پسردار شدن فرموده‌اند:
«وقتی می‌خواهی بچه‌دار شوی، وضو بگیر و دو رکعت نماز بخوان و بعد از آن به سجده برو ۷۱ بار استغفار کن و بعد با همسرت آمیزش کن و بگو: «اللهم ارزقنی ولدا لاسمیه باسم نبیک محمد (ص)» (یعنی: خدایا اگر فرزندی به من بدهی او را به نام پیامبرت محمد (ص) خواهم نامید.) و در این مسئله هیچ شکی نداشته باش.»

اینم ببین:  دعا برای پسر خواستن - دعا برای پسردار شدن مجرب

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *