آخرین خبرها

دعای مجرب و عظیم برای ازدواج و بخت گشایی پرخیر

دعای مجرب و عظیم برای ازدواج و بخت گشایی پرخیر

قصد داریم دعای سریع التاثیر و رهگشایی بخوانیم که بار ها تجربه شده است و سبب می شود اگر احساس می کنید وضعیت زندگی تان طوری شده است که ازدواج برای شما سخت است، دعای مجرب و عظیم برای ازدواج و بخت گشایی پرخیر را بخوانید که هرگشا است و باعث می شود از مشکلات رها شوید. مشکلاتی که ممکن است در مسیر ازدواج شما ایجاد شود.

80362370637920673 دعای مجرب و عظیم برای ازدواج و بخت گشایی پرخیر
دعای مجرب و عظیم برای ازدواج و بخت گشایی پرخیر

دعای مجرب و عظیم برای ازدواج و بخت گشایی پرخیر,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی پسران,دعاي بخت گشايي دختر,دعای بخت گشایی سریع التاثیر و مجرب,دعای بخت گشای فوری,دعای بخت گشایی چیست,دعای بخت گشایی در روز جمعه,دعای بخت گشای پسر,دعای بخت گشایی گره گشا و عظیم,دعای بخت گشایی پسرها,دعای بخت گشایی برای زن بیوه,دعای بخت گشای قوی,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی اهل سنت,دعای بخت گشائی,دعای بخت گشایی قوی و سریع,دعای بخت گشایی قرانی,دعای بخت گشایی در ماه رمضان,دعای بخت گشایی خیلی قوی,دعای بخت گشایی قوی برای دختر,

دعای مجرب و عظیم برای ازدواج و بخت گشایی پرخیر

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

اینم ببین:  دعای قوی بخت گشایی و ازدواج برای دختران و پسران جوان و دم بخت

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 244). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

انشاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و دعای نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است.

 

از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِحَقِ‏ وَلِيِّكَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِيٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَيَّ مِنْ فَضْلِكَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَكَ وَ وَسَّعْتَ عَلَيَّ رِزْقَكَ وَ أَغْنَيْتَنِي عَمَّنْ سِوَاكَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِي إِلَيْكَ وَ قَضَاهَا عَلَيْكَ إِنَّكَ لِمَا تَشَاءُ قَدِيرٌ

خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *