آخرین خبرها

دعای مجرب و اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت

دعای مجرب و اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت

به شما عزیزان در ادامه این پست از سری مطالب سایت دعا شفا گره گشای قوی و مجربی می آموزیم که سبب می شود علاقه چند برابر شده، اتفاقات مثبت رخ دهد و همین طور اگر درگیر اتفاقات سخت هستید حتما دعای مجرب و اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت را بخوانید که به لطف خدای بزرگ حاجت می گیرید.

07363870263 دعای مجرب و اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت
دعای مجرب و اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت

دعای مجرب و اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت,دعای مهر و محبت مجرب,دعای مهر و محبت بسیار مجرب,دعای بسیار مجرب برای مهر و محبت,دعای مهر محبت مجرب,دعای مجرب مهر و محبت سریع,دعاهای مجرب مهر و محبت,دعای مجرب برای مهر و محبت,مجرب ترین دعای مهر و محبت,دعای مجرب برای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای بسیار مجرب مهر و محبت,دعای مجرب مهر محبت بین زن و شوهر,دعای مجرب برای مهرومحبت معشوق,دعای مجرب برای مهر محبت,دعای مجرب جهت مهر محبت,دعای مجرب مهر و محبت,دعاهای مجرب برای مهر و محبت,دعای مجرب مهر محبت

دعای مجرب و اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت

با نام و یاد خداوند باریتعالی ۷۲۲ دانه فلفل سیاه کاملا سالم بردارد و آنها را در کف دست چپ گرفته و دانه به دانه در دهان قرار دهد و هر دانه را که در دهان میگذارد یک بار آیه الکریی شریفه را بخواند و سپس فلفل را در آتش زغال اندازد. پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید:

(توکلو یاخدام هذه الایه الشریفه بجلب مجامع روحانیات فلان ابن فلانه حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصوده لکرههی لی بحق هذه الایه ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم ).

اینم ببین:  دعای عظیم رفع غم گرفتاری اندوه و رهایی از شر و مشکلات

سپس با دانه دوم فلفل هم دقیقا همین کار را انجام دهد تا ۷۲ دانه فلفل تمام شود.

اگر این عمل بطور صحیح و به دقت سه شب متوالی انجام شود (بدون کم و زیاد) به اذن و اراده پروردگار سبحان و برکاتش هر گونه کینه و کراهت بین طرفین از بین خواهد رفت و هر گونه سحر و طلسم و چشم زخم و بستگی بین آنها از بین خواهد رفت و محبت و صمیمیت بین قلوب برخواهد گشت. و این از اسرار این آیه مبارکه شریفه است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *