آخرین خبرها

دعای مجرب ویژه بخت گشایی و ازدواج دختران

دعای مجرب ویژه بخت گشایی و ازدواج دختران

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که در درجه اول سبب می شود بخت شما باز شده، مشکلات حل شده و زندگی تان نیز سر و سامان بگیرید، این دعا را دختران مجرد که قصد ازدواج دارند می توانند بخوانند.

0283607836273807 دعای مجرب ویژه بخت گشایی و ازدواج دختران
دعای مجرب ویژه بخت گشایی و ازدواج دختران

دعای مجرب ویژه بخت گشایی و ازدواج دختران,دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج اهل سنت,دعاي ازدواج,دعای ازدواج برای پسران,دعاهای گشایش بخت سریع,دعای باز شدن بخت سریع,دعاي گشايش بخت سريع,دعای باز شدن سریع بخت دختر,دعا برای گشایش بخت سریع دختر,دعا جهت گشایش بخت سریع,دعا برای باز شدن بخت سریع

دعای مجرب ویژه بخت گشایی و ازدواج دختران

سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.

 

ختم صلوات چهارده هزار مرتبه درچهل روز روزی سیصدوپنجاه بار.( ویژه دختران)

 

نگین فیروزه که بر روی آن الملک لله و در زیر آن الواحدالقهار حک شده باشد در دست کنید یا به همراه داشته باشید. به خصو ص به هنگام آمدن خواستگار .(دختران و پسران)

اینم ببین:  دعا برای جلب محبت پسر و ازدواج با شخص مورد علاقه

 

دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید. (دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد) تو ضیح آن در همین وبلاگ آمده است.(بخت گشایی دختران و پسران)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *