آخرین خبرها

دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج بین جوانان سریع الاثر

دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج بین جوانان سریع الاثر

امروز و در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث گشایش بخت، رفع مشکلات ازدواج و آسان شدن زندگی می شود، می توانید مثل همیشه در ادامه این مطلب دعا شفا دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج بین جوانان سریع الاثر را بخوانید.

208632863027 دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج بین جوانان سریع الاثر
دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج بین جوانان سریع الاثر

دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج بین جوانان سریع الاثر,دعا بخت گشایی سریع دختر,دعا برای بخت گشایی سریع دختر,دعا جهت بخت گشایی سریع دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سریع برای دختر,دعای سریع الاجابه بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی سریع و قوی برای پسر,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی سریع ومجرب,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی سریع پسر,دعای بخت گشایی سریع الاجابه,دعای بخت گشایی سریع و فوری,

دعای مجرب برای گشایش بخت و ازدواج بین جوانان سریع الاثر

۱- دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهد.
۲- روزی ۱۱۰ مرتبه آیه ۹۹ سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) )
۳- روزی دو مرتبه سورد یس و یا ۴۰۰ مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست
۴- انگشتر شرف الشمس دست کند

 

ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید. ( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید. (بخت گشایی برای دختران و پسران)

اینم ببین:  با این طلسم مهر و محبت معشوق را جلب خود کنید! با تاثیر فوق العاده سریع و مجرب

اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت. و اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *