آخرین خبرها

دعای مجرب فروش خانه زمین ملک سریع التاثیر قوی

دعای مجرب فروش خانه زمین ملک سریع التاثیر قوی

در این پست به شما عزیزان یک بار دیگر گره گشای قوی و عظیمی می آموزیم که باعث می شود ملک و زمینی که می خواهید را به فروش برسانید، این دعا باعث گشایش در کار و همین طور رفع مشکلات مالی می شود. متن کامل دعای مجرب فروش خانه زمین ملک سریع التاثیر قوی را در ادامه از دعا شفا بخوانید.

073607832708603 دعای مجرب فروش خانه زمین ملک سریع التاثیر قوی
دعای مجرب فروش خانه زمین ملک سریع التاثیر قوی

دعای مجرب فروش خانه زمین ملک سریع التاثیر قوی,دعای فروش خانه,دعای فروش خانه از راه دور,دعای فروش خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه,دعای فروش خانه در مفاتیح,دعاي فروش خانه,دعای فروش خانه فوری,دعای فروش خانه در مفاتیح الجنان,دعای فروش خانه سریع,دعای فروش خانه در کتاب گنجهای معنوی,دعا فروش خانه از راه دور,دعا برای فروش خانه از راه دور,دعای سریع الاجابه برای فروش خانه از راه دور,دعا برای فروش خانه فوری از راه دور,دعای فروش منزل از راه دور,دعای فروش خانه فوری از راه دور,دعای مجرب برای فروش خانه از راه دور,

دعای مجرب فروش خانه زمین ملک سریع التاثیر قوی

دستورالعمل آن بدین شرح است که ابتدا در روز جمعه که سعد باشد و نیز در مکانی سعد نیت کرده و وضو گیرد و نماز جمعه را به جای آورده و پس از نماز جمعه بنویسد با رعایت کامل آداب و شرایط دعای عظیم و شریف ذیل را و آنرا درمیان آن متاع (کالای مورد نظر و یا مال) نهاده و پنهان کند . سپس زکات و صدقه دهد. ان شاءالله به طور یقین و به فضل پروردگار و عنایات حضرت سبحان به زودی متاعش (ملک یا آپارتمان یا زمین یا کالای قابل خرید و فروش از هر نوع که باشد) بفروش میرسد . دعای ذیل را بنویسد :

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای درمان درد های سخت و بیماری ها

بسم الله الر حمن الر حیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *