آخرین خبرها

دعای مجرب خروج از منزل و دفع بلا و خطرات

دعای مجرب خروج از منزل و دفع بلا و خطرات

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و عظیمی شرح می دهم که باعث می شود هنگام خروج از منزل از خطرات، بلا ها و شر در امان مانده و به هیچ عنوان درگیر رخداد های سخت و تلخ نشوید.

2073683620862307 دعای مجرب خروج از منزل و دفع بلا و خطرات
دعای مجرب خروج از منزل و دفع بلا و خطرات

دعای مجرب خروج از منزل و دفع بلا و خطرات,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر دشمن,دعای دفع خطرات,دعای دفع خطر سیل,دعای دفع خطر زلزله,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای دفع خطر دشمن,دعای دفع خطر و بلا,دعای دفع بلایا و خطرات,دعای دفع خطر احتمالی,دعا دفع خطر,دعا برای دفع خطرات,دعا برای رفع خطر سیل,دعای رفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر سیل,دعای رفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای رفع خطر زلزله,

دعای مجرب خروج از منزل و دفع بلا و خطرات

از امام رضا علیه السّلام نقل شده است كه پدرم زمانى كه از منزل خارج‏ می شد، این كلمات را می گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ خَرَجْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ لابِحَوْلٍ مِنّى وَ لا قُوَّتى بَلْ بِحَوْلِكَ وَ قُوَّتِكَ یا رَبِّ مُتَعَرِّضاً لِرِزْقِكَ فَاْتِنى بِهِ فى عافِیَةٍ
به نام خدا كه رحمتش بسیار و مهربانیاش همیشگى است، خارج شدم به قوت و نیروى خدا، نه به قدرت و نیروی خویش، بلكه به قدرت و نیروى تو، اى پروردگارم روزیات را خواستارم، آن را در عین عافیت به من عنایت كن‏.

از حضرت صادق علیه السّلام روایت شده است كه هركه از منزلش بیرون می رود، ده مرتبه سوره قل هو اللّه احد بخواند، پیوسته‏ در حفظ خداى عزّ و جل باشد، و تا به منزلش بازگردد، خدا از او محافظت نماید.

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای مبارزه با نفس از حضرت آدم علیه السلام

 

امام باقر علیه السلام فرمود كسى كه این دعا را هنگام خروج از منزل بخواند :
أَعُوذُ بِمَا عاذَتْ بِهِ مَلائِكَةُ اللّهِ وَرِسُولِهِ مِنْ شَرِّ هذَا الْیَوْمِ الْجَدیدِ الَّذی إذا غابَتْ شَمْسُهُ لَمْ تَعُدْ، مِنْ شَرِّ نَفْسی وَمِنْ شَرِّ غَیْری وَمِنْ شَرِّ الشَّیاطینِ وَمِنْ شَرِّ مَنْ نَصَبَ لِأَوْلِیاءِ اللّهِ وَمِنْ شَرِّ الْجِنِّ وَالإِنْسِ وَمِنْ شَرِّ السَّباعِ وَالْهَوامِ وَمِنْ شَرِّ رُكُوبِ الْمَحارِمِ كُلِّها، أُجیرُ نَفْسی مِنَ اللّهِ مِنْ كُلِّ سُوءٍ . پناه مى ‏برم به آنچه ملائكه خدا و رسولش به آن پناه بردند از شرّ این روزى كه چون خورشید غروب كند برنمى ‏گردد و از شرّ نفس خودم و دیگران و شیاطین و دشمنان اولیاى الهى و جن و انس و حیوانات وحشى و حشرات و محرّمات الهى ! پناه مى‏ برم به خداوند از تمام بدى‏ ها .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *