آخرین خبرها

دعای مجرب برای کسب رزق و روزی پرخیر و سریع الاجابه

دعای مجرب برای کسب رزق و روزی پرخیر و سریع الاجابه

امروز قصد داریم دعایی بخوانیم که نتیجه بخش و تجربه شده است و سبب می شود از بزرگ ترین مشکلات مالی رها شوید و زندگی تان دگرگون شود، متن کامل دعای مجرب برای کسب رزق و روزی پرخیر و سریع الاجابه را به همین منظور می توانید در ادامه این عنوان سایت دعا شفا مطالعه فرمائید.

0236380267308382067 دعای مجرب برای کسب رزق و روزی پرخیر و سریع الاجابه
دعای مجرب برای کسب رزق و روزی پرخیر و سریع الاجابه

دعای مجرب برای کسب رزق و روزی پرخیر و سریع الاجابه,دعای روز یکشنبه,دعای روزی دهنده,دعای روزی امام جواد,دعای روز یازدهم ماه رمضان,دعای روزی برکت,دعای روز یازدهم رمضان,دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان,دعای روزی جمعه,دعای روزی و ثروت,دعای روزی خانه,دعای روز یازدهم,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی صوتی,دعای روزی توسل به امام جواد,دعای روزی خوب,دعای روزی کار,دعای روزی اور,دعای روزی بعد نماز صبح,دعای روزی تجربه شده,دعای روزی شنبه سریع الاثر,

دعای مجرب برای کسب رزق و روزی پرخیر و سریع الاجابه

براى درخواست روزى بعد از هر نماز واجب بگو:

يا مَنْ يَمْلِكُ حَوآئِجَ السَّآئِلينَ، وَيَعْلَمُ ضَميرَ الصَّامِتينَ، لِكُلِّ مَسْأَلَةٍ مِنْكَ سَمْعٌ حاضِرٌ وَجَوابٌ عَتيدٌ، وَلِكُلِّ صامِتٍ مِنْكَ عِلْمٌ باطِنٌ مُحيطٌ. أَسْأَلُكَ بِمَواعيدِكَ الصَّادِقَةِ، وَأَياديكَ الْفاضِلَةِ، وَرَحْمَتِكَ الْواسِعَةِ، وَسُلْطانِكَ الْقاهِرِ، وَمُلْكِكَ الدَّآئِمِ، وَكَلِماتِكَ التَّامَّاتِ. يا مَنْ لاتَنْفَعُهُ طاعَةُ الْمُطيعينَ، وَلايَضُرُّهُ مَعْصِيَةُ الْعاصينَ، صَلّ‏ عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ، وَارْزُقْني مِنْ فَضْلِكَ، وَأَعْطِني فيما تَرْزُقُنِي الْعافِيَةَ، بِرَحْمَتِكَ يا أَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.

ترجمه:

اى آنكه حاجت درخواست كنندگان را مالكى و در اختيار تو است، و از درون و باطن خاموششان و خاطر آنها آگاهى، براى هر درخواستى از تو شنيدنى حاضر و جوابى آماده است، و براى هر ساكتى علم و دانش به باطن و فراگير است. از تو مى ‏خواهم به وعده‏ هاى راست و درستت، و نعمت ‏هاى افزونت، و رحمت وسيع و فراگيرت، و قدرت چيره ‏شونده ‏ات، و فرمانروايى هميشگى‏ ات، و كلمات كاملت. اى كسى كه فرمانبردارى اهل طاعت به تو سودى نمى ‏بخشد، و نافرمانى اهل معصيت به تو ضررى نمى‏ زند، بر محمّد و آل او درود فرست، و از فضل و احسانت به من روزى بده، و در آنچه روزى مى ‏دهى عافيت عطا كن، به رحمتت اى مهربانترين مهربانان.

اینم ببین:  دعای فتح و گشایش در روزی و کسب موفقیت مالی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *