آخرین خبرها

دعای مجرب برای رفع کدورت بین زن و شوهر و زوجین

در صورتی که می خواهید مشکلات و اختلافات میان زن و شوهر را از بین ببرید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعاشفا، مرجع ادعیه اسلامی دعای مجرب برای رفع کدورت بین زن و شوهر و زوجین را بخوانید.

این دعا سریع التاثیر است و سبب می شود تمام مشکلاتی که با نامزد و یا همسر خود دارید در کم ترین زمان رفع گردد.

,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا جهت رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعای برای رفع اختلاف زن و شوهر,بهترین دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای رفع اختلافات خانوادگی,دعای رفع اختلاف خانوادگی,دعای رفع اختلاف خانواده,دعا برای رفع اختلافات خانوادگی,دعا جهت رفع اختلافات خانوادگی,

دعا-برای-رفع-اختلافات-زوجین دعای مجرب برای رفع کدورت بین زن و شوهر و زوجین

دعای مجرب برای رفع کدورت بین زن و شوهر و زوجین,دعای رفع اختلاف بین دو نفر,دعا برای رفع اختلاف بین دو نفر,دعا برای رفع اختلاف بین دو خانواده,دعا برای رفع اختلاف خانواده,دعا برای رفع اختلاف زناشویی,دعا برای رفع اختلاف پدر و مادر,دعا برای رفع اختلاف دو نفر,دعا برای رفع اختلاف برادر,دعا برای رفع اختلافات فامیلی,دعا برای رفع اختلافات زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف

اگر بین شما و معشوقتان کدورتی پیش آمده و او از شما دور شده است، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود و با رفع کدورت و بستن زبان وی بتوانید معشوق خود را بازگردانید.

اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای جلب محبت و زیاد شدن عشق

دعای رفع کدورت زوجین

با توکل بر خدا دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور اثر می کند و معشوق مورد نظر باز خواهد گشت این دعا همچنین باعث جلب محبت شوهر می گردد.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *