آخرین خبرها

دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر

دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر

دعایی در این مطلب از سایت دعا شفا می خوانیم که تجربه شده گره گشا و پرخیر و برکت خواهد بود و در واقع اگر می خواهید از بزرگ ترین و سخت ترین ضرر ها و مشکلات مالی در امان باشید باید دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر را مرتبا بخوانید که قطعا راه موفقیت را بهتر به شما نشان خواهد داد.

2708378063702638 دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر
دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر

دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر,دعای روزی,دعای روز یکشنبه,دعای روزی رسان,دعای روزی مغازه,دعای روزی امام جواد,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی رزق,دعای روزی برکت,دعای روزی از غیب,دعای روزی و ثروت,دعای روزی صوتی,دعای روزی جمعه,دعای روزی خانه,دعای روزی سایت دعا شفا تجربه شده و عظیم,دعای روزی کار,دعای روزی خوب,دعای روزی شنبه,دعای روزی مجرب,دعای روزی توسل به امام جواد,دعای روزی سریع,دعای پرخیر و برکت کسب رزق و روزی,دعای کسب رزق مجرب و قوی,

دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر

1- در دعا و گفتگو با خداوند كلمه‌ «رَبِّنا» را زياد بكار ببريم. در اين آيات چند بار اين كلمه تكرار شده است. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ يُبْدِلَنا… إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ)

2- در تحليل و بررسى ناگوارى ها به كوتاهى‌هاى خودمان اعتراف كنيم و خداوند را منزه بدانيم. (سُبْحانَ رَبِّنا إِنَّا كُنَّا ظالِمِينَ)

3- ندادن حق ديگران، ظلم به خويش و طغيان به ديگران است. (إِنَّا كُنَّا ظالِمِينَ‌- إِنَّا كُنَّا طاغِينَ)

4- در برابر خداوند، به ضعف و زشتى عمل خود اعتراف بيشترى كنيم. (إِنَّا كُنَّا طاغِينَ) (چنانكه امام على (ع) در دعاى كميل مى‌گويد: «معتذرا نادما، منكسرا مستقيلا، مستغفرا منيبا مقرا مذعنا معترفا»)

اینم ببین:  دعای رفع تنگدستی و رهایی از مشکلات مالی مجرب

5- به هنگام از دست دادن اموال دنيوى، به لطف و رحمت الهى اميدوار باشيد كه بهتر از آن را به شما بدهد. (عَسى‌ رَبُّنا أَنْ يُبْدِلَنا خَيْراً مِنْها)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *