آخرین خبرها

دعای عظیم نجات از سختی ها بلا ها و مشکلات بزرگ

دعای عظیم نجات از سختی ها بلا ها و مشکلات بزرگ

امروز و در این مطلب به شما عزیزان گره گشای پرخیر و برکتی شرح می دهیم که باعث می شود از سختی ها، مشکلات تلخی ها، گرفتگی سینه و البته درد های پنهان رها شوید و زندگی تان رنگ و بوی مثبت و خوبی به خود بگیرد. متن کامل دعای عظیم نجات از سختی ها بلا ها و مشکلات بزرگ را از سایت دعا شفا بخوانید.

023736027368207 دعای عظیم نجات از سختی ها بلا ها و مشکلات بزرگ
دعای عظیم نجات از سختی ها بلا ها و مشکلات بزرگ

دعای عظیم نجات از سختی ها بلا ها و مشکلات بزرگ,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا با معنی,دعای رفع بلا مفاتیح,دعای رفع بلا و مشکل,دعای دفع بلا در سفر,دعای دفع بلای خواب بد,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای رفع بلا و طلسم,دعای دفع بلا بر روی ذوالفقار,دعای دفع بلای سیل پرخیر و مجرب,

دعای عظیم نجات از سختی ها بلا ها و مشکلات بزرگ

بعضی از بزرگان ما این دعا را در قنوت نماز خود می خواندند،دعا کوتاه و مجربی است،برای دفع فقر،گرفتاری ها،مشکلات ،تنگی سینه،مشکلات روحی و افسردگی بسیار مفید است .

✨يا مَن تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ المَكارِهِ،وَ يا مَن يَفثأُ بِهِ

حَدُّ الشَّدائِد،وَ يا مَن يُلتَمَسُ مِنهُ المَخرَجُ

إلي رَوحِ الفَرَجِ ذَلَّت لِقُدرَتِكَ الصِّعابُ و

تَسَبَّبَت بِلُطفِكَ الاَسباب✨.

✔️ای خدایی که گره ناگواریهای عالم به او گشایش می یابد ،ای خدایی که سختی های جهان به او آسان می گردد ،ای آنکه برون شده از عم و اندوه و ورود به حقیقت و شادی و خرمی از او درخواست می شود ،مشکلات پیش قدرت تو رام می شوند و اسباب وجود هر چیز به لطف و کرم تو نظم یافته است.

اینم ببین:  دعایی عظیم برای برآورده شدن تمامی حاجات و مهمات

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *