آخرین خبرها

دعای عظیم رفع مشکلات اقتصادی و گره گشای مالی پرخیر

دعای عظیم رفع مشکلات اقتصادی و گره گشای مالی پرخیر

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای تجربه شده پرخیر و عظیمی می آموزیم که باعث می شود از هر گونه مشکلات گرفتاری ها و سختی ها در زندگی خود رها شوید، ضمن این که اگر درگیر لحظات سخت از نظر مالی هستید و باید زود تر بدهی را پرداخت کنید این دعا حتما باعث دگرگونی وضعیت زندگی می شود.

27830367080 دعای عظیم رفع مشکلات اقتصادی و گره گشای مالی پرخیر
دعای عظیم رفع مشکلات اقتصادی و گره گشای مالی پرخیر

دعای عظیم رفع مشکلات اقتصادی و گره گشای مالی پرخیر,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی مجرب و سریع الاثر,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی نخودکی,دعای رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی روی پوست آهو,دعای رزق کیف پول,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق امام جواد,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق روزی قوی,دعای رزق سریع الاجابه,دعای رزق و روزی دایی ابراهیم,دعای رزق و روزی امام جواد,دعای رزق و روزی برای خانه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی اهل سنت

دعای عظیم رفع مشکلات اقتصادی و گره گشای مالی پرخیر

أَللَّهُمَّ إِنِّی اشْتَرَیْتُهُ أَلْتَمِسُ فیهِ مِنْ رِزْقِکَ، فَاجْعَلْ لی فیهِ خداوندا؛ من این را خریده ام و در آن، روزی تو را میطلبم، پس برای من در آن رِزْقاً. أَللَّهُمَّ إِنّی أَلْتَمِسُ فیهِ فَضْلَکَ، فَاجْعَلْ لی فیهِ فَضْلًا. رزق و روزی قرار بده. خداوندا، من در آن فزونی و لطف تو را میطلبم، پس برای من در آن فزونی قرار بده، أَللَّهُمَّ إِنّی أَلْتَمِسُ فیهِ مِنْ خَیْرِكَ وَ بَرَکَتِکَ وَسِعَه رِزْقِکَ، فَاجْعَلْ خداوندا؛ در آن از خیر و برکت و روزی گسترده ات التماس میکنم، پس برای من لی فیهِ رِزْقاً واسِعاً، وَرِبْحاً طَیِّباً، هَنیئاً مَرِیّاً. در آن، روزی گسترده و راحتی و آسایش خوش آیند، گوارا و دلپذیر قرار بده. و این کلمات را سه مرتبه تکرار کن.

اینم ببین:  دعا های عظیم و قوی برای عاقبت بخیری و موفقیت

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *