آخرین خبرها

دعای رفع خشم و رهایی از عصبانیت و ناراحتی پرخیر

دعای رفع خشم و رهایی از عصبانیت و ناراحتی پرخیر

اگر بسیار عصبانی می شوید و یا در اطرافیان شما اشخاصی هستند که لحظات را بسیار برای خودشان و دیگران سخت کرده اند، در ادامه ی این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم دعای رفع خشم و رهایی از عصبانیت و ناراحتی پرخیر را بیاموزید و همواره بخوانید.

0286363027682637028673 دعای رفع خشم و رهایی از عصبانیت و ناراحتی پرخیر
دعای رفع خشم و رهایی از عصبانیت و ناراحتی پرخیر

دعای رفع خشم و رهایی از عصبانیت و ناراحتی پرخیر,دعای کنترل خشم,دعای دفع خشم,دعای فرو بردن خشم,دعای صوتی خشم,دعای برای رفع خشم,دعای ناراحتی اعصاب,دعای ناراحتی معده,دعای ناراحتی روحی,دعای ناراحتی قلبی,دعای رفع ناراحتی,دعای رفع ناراحتی روحی,دعای هنگام ناراحتی,دعای موقع ناراحتی,دعای رفع ناراحتی های چشمی,دعای وقت ناراحتی,دعای رفع ناراحتی قلبی,دعای برای ناراحتی

دعای رفع خشم و رهایی از عصبانیت و ناراحتی پرخیر

گفتن “اعوذ بالله من الشیطان الرجیم”.و پناه بردن به خدا از شر غضب. گفتن این كلمه انسان را متوجه می كند كه غضب حالت شیطانی است و ابلیس دشمن انسان است و نباید آدمی به حرف شیطان گوش دهد. اگر گوش داد، به ضررش تمام می شود. توجه به این مسایل به فروكش كردن غضب كمك می كند.
وضو گرفتن (مخصوصاً با آب سرد) رسول خدا (ص) فرمود: “غضب از شیطان است و شیطان از آتش خلق شده و آتش را آب خاموش می كند، پس وقتی كه غضبناك شدید، وضو بگیرید”.
تغییر حالت دادن . امام باقر (ع) فرمود: “اگر در حال ایستاده عصبانی شدید، بنشیند و اگر در حال نشسته غضبناك شدید، بایستید”.

تفكر در ثواب و منفعت فرونشاندن غضب . رسول خدا (ص) فرمود: “هر كس غیظ و عصبانیتش را فرونشاندن، خداوند قلبش را پر از ایمان می كند”. نیز فرمود: “هر كس غضبش را نگه دارد، خداوند عذابش را از وی نگه می دارد”.(6)در هنگام خشم و غضب ، انسان باید آهسته آهسته آن را فرونشاند، نه این كه به یكباره آن را فروبرد.

اینم ببین:  دعای سریع الاثر و مجرب برای رفع اثر چشم زخم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *