آخرین خبرها

دعای شفای بیماری ها و درد های سخت مجرب و تضمینی

دعای شفای بیماری ها و درد های سخت مجرب و تضمینی

بیماری ها شرایط سختی هستند که انسان در مقابل میکروب ها و ویروس ها آسیب پذیر است و آن ها را دچار مشکلات زیادی می کند؛ از این رو در چنین شرایطی بهتر است که نخست به درمان های پزشکی بیاندیشید و در کنار آن دعا هایی را بخوانید برای رها شدن از این شرایط.

در ادامه می توانید متن کامل دعای شفای بیماری ها و درد های سخت مجرب و تضمینی را از سایت دعا شفا بخوانید.

27836037607396023 دعای شفای بیماری ها و درد های سخت مجرب و تضمینی
دعای شفای بیماری ها و درد های سخت مجرب و تضمینی

دعای شفای بیماری ها و درد های سخت مجرب و تضمینی,دعای درمان بیماری,دعای درمان تب,دعای درمان سرطان,دعای درمان بواسیر,دعای درمان سرماخوردگی,دعای درمان افسردگی,دعای درمان پیسی,دعای درمان سردرد,دعای درماندگی,دعای درمان درد,دعای درمان جنون,دعای درمان دندان درد,دعای درمان برص,دعای درماندگان,دعای درمان گوش درد,دعای درمان یبوست,دعای درمان لکنت زبان,دعای درمان زردی نوزاد,دعای درمان اسهال,دعای درمان چشم,دعا های پر خیر و برکت برای رهایی از درد ها و بیماری ها,دعای مجرب درمان درد و مریضی,دعای قوی و پر خیر برای رهایی از بیماری های سخت,

دعای شفای بیماری ها و درد های سخت مجرب و تضمینی

اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم ” ” لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح.

*******************************************************

 

هرگاه این سوره قرآن کریم را با خلوص بر بیمار بخوانند انشاءالله شفابخش است.

در روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم آمده است: هنگام قرائت سه ایه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب خداوند. و این عمل شفای همه بیماری‌هاست به جز مرگ.

اینم ببین:  دعای قوی برای اینکه در خارج از خانه با احترام با شما رفتار شود

*******************************************************

«اللَّهُمَّ اشْفِها بِشِفَائِکَ وَ دَاوِها بِدَوَائِکَ وَ عَافِها بِعَافیَتِک» را سه بار تکرار می کنید و سپس می گویید: «بالامام الکاظم (علیه السلام) فَإِنِّها أمتک وَ بِنتُ عَبْدِکَ»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *