آخرین خبرها

دعای سلامتی و عافیت – دعای درمان درد و بیماری

دعای سلامتی و عافیت – دعای درمان درد و بیماری

اگر خدایی نکرده دچارد درد، بیماری و مریضی شده و می خواهید از این وضعیت رها شوید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این پست دعای سلامتی و عافیت – دعای درمان درد و بیماری را بیاموزید که در واقع از وضعیت خسته کننده مریضی های روحی و جسمی رها می شوید.

0262073608302673 دعای سلامتی و عافیت - دعای درمان درد و بیماری
دعای سلامتی و عافیت – دعای درمان درد و بیماری

دعای سلامتی و عافیت – دعای درمان درد و بیماری,دعای عافیت,دعای عافیت صحیفه سجادیه,دعای عافیت و سلامتی,دعای عافیت برای مریض,دعای عافیت در سجده,دعای عافیت مفاتیح

دعای سلامتی و عافیت – دعای درمان درد و بیماری

از سعد بن عبدالله به ما رسیده است که به سند از امام صادق علیه السلام نقل می کند که فرمود: نزد پدرم نشسته بودم. مردی در محضر پدرم بود که یکی از دو دستش از کار افتاده بود و از پدرم دعا می خواست و می گفت: که (در مثانه یا میزنای یا…) سنگ دارد و دفع او با سختی انجام می شود. پدرم این دعا را بدو آموخت. مرد گفت: دستان مبارکتان را بر دستم بکشید. آن حضرت چنین کرد و فرمود: به هنگام نماز شب – وقتی در سجده ای – این دعا را بخوان:
اللهم انی أدعوک دعاء العلیل الذلیل الفقیر، أدعوک دعاء من قد اشتدت فاقته و قلت حیلته و ضعف عمله من الخطیئه و البلاء، و دعاء مکروب ان لم تدارکه هلک و ان لم تستنفذه فلا حیله له، فلا تحط بی یا سیدی و مولای و الهی مکرک و لا تثبت علی غضبک و لا تضطرنی الی الیاس من روحک و القنوط من رحمتک و طول الصبر علی الاذی.
اللهم لا طاقه لی علی بلاءک و لا غناء بی عن رحمتک (و روحک)(752)، و هذا ابن نبیک و حبیبک صلواتک علیه (و آله)(7533) به اتوجه الیک، فانک جعلته مفزعاً للخائف و استودعته علم ما کان و ما هو کائن، فاکشف ضری و خلصنی من هذه البلیه الی ما قد عودتنی من عافیتک و رحمتک، انقطع الرجاء الا منک یا الله یا الله یا الله.
مرد رفت و پس از چند روز – بی آن که از بیماری اثری مانده باشد – بازگشت. (راوی) گوید: حضرت صادق علیه السلام به ما فرمود تا خبر را پوشیده بداریم و فرمود: بهبود مردم را به پدرم خبر دادم. فرمود: پسرم! هر که سختی خود را از مردم پنهان دارد و درمان درد خویش را از خدا بخواهد، خداوند با این دعا او را عافیت می دهد.

اینم ببین:  دعای موفقیت در معامله فروش خانه و زمین

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *