آخرین خبرها

دعای رهایی از اسارت و دفع مشکلات – دعای عبور از خطر

دعای رهایی از اسارت و دفع مشکلات – دعای عبور از خطر

هر انسانی روز هایی ار زندگی خود را درگیر بلا، خطرات و مشکلات است در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما دعای رهایی از اسارت و دفع مشکلات – دعای عبور از خطر را بیاموزید که مردی اسیر در سرزمین روم آن را خواند و از این وضعیت رها شد.

026336207368027 دعای رهایی از اسارت و دفع مشکلات - دعای عبور از خطر
دعای رهایی از اسارت و دفع مشکلات – دعای عبور از خطر

دعای رهایی از اسارت و دفع مشکلات – دعای عبور از خطر,دعای آزادی زندانی,دعای آزادی زندانیان,دعا آزادی زندانی,دعاي آزادي زنداني,دعای برای آزادی زندانی,دعا برای آزادی زندانی,دعای ازادی سریع زندانی,دعای آزاد شدن زندانی

دعای رهایی از اسارت و دفع مشکلات – دعای عبور از خطر

گفته اند: مردی در سرزمین روم به اسارت افتاد. در پایان شب برخاست و دو رکعت گزارد. آن گاه این دعا را خواند. خداوند – عزو جل – فرشته ای را فرستاد تا او را پنهانی به دوستانش رساند. داستان را از او جویا شدند. بدانان گفت که این دعا را خوانده است:
این اله الداهرین؟ این اله بنی اسرائیل؟ این مغرق فرعون و جنوده؟ این مهلک الجبابره؟ این الذی من ابتغاه وجده؟ این الذی من دعاه اجابه؟ این الذی لا یسلم اولیائه؟ این الذی کان و لم یکن شی ء قبله؟ این الذی یبقی و یفنی کل شی ء بامره؟ این الذی أرسی الجبال بقدرته؟ این الذی زجر البحر فانفلق فکان کل فرق کالطود العظیم؟ این مفرج الغموم و الهموم؟ این خالق الخلائق؟ این عظیم العظماء؟
أنت هو یا رب، أنت هو یا رب، أنت هو یا رب. صلی علی محمد و آل محمد، و أعط محمداً الوسیله، و استجب دعائی بلا اله الا أنت، افککنی من کل بلاء و ارحمنی یا أرحم الراحمین.
یا کهیعص آمین آمین، یا قدوس یا قدوس، یا اول الاولین، یا آخر الاخرین، یا الله یا الله یا الله، یا رحمان یا رحمان یا رحمان، یا رحیم یا رحیم یا رحیم، افعل بی کذا و کذا.

اینم ببین:  دعای ایجاد خوش شانسی و ثروت فراوان بسیار مجرب و تضمینی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *