آخرین خبرها

دعای سریع الاجابه به جهت ازدواج دختران و بخت گشایی

در این پست قصد بررسی و معرفی دعایی به شما عزیزان داریم که سبب گشایش بخت جوانان می شود. اگر می خواهید مشکل ازدواج شخصی را حل کنید و یا خودتان ازدواج کنید دعای سریع الاجابه به جهت ازدواج دختران و بخت گشایی را بخوانید.

این گونه دعا ها سریع الاجابه هستند و سبب رهایی از اختلافات میان دو خانواده برای ازدواج می شوند.

,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعای بخت گشایی قوی برای دختر,دعای بخت گشای قوی,دعا بخت گشایی قوی,دعاهای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی سریع,

دعا-های-بخت-گشا دعای سریع الاجابه به جهت ازدواج دختران و بخت گشایی

دعای سریع الاجابه به جهت ازدواج دختران و بخت گشایی,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج دختر مجرد,دعای ازدواج دختر در یک هفته,دعای ازدواج,دعا برای ازدواج دختر دم بخت,دعای برای ازدواج دختر و پسر,دعا برای ازدواج دختر و پسر,دعا برای ازدواج دختری که در خانه مانده,دعا برای ازدواج دخترم,

شرط تاثیر بهینه این دعا اعتقاد و ایمان قلبی به موثر بودن آن است. به اذن و خواست باریتعالی در مدت یک چهل روز یا دو چهل روز رفع مشکل میگردد. این دعا تاثیرات عظیمه دارد و بارها تجربه شده است.
بسم الله الرحمن الرحیم بر روی یک برگ کاغذ سفید این آیات را نوشته و بر گردن آویزان کند. بسم الله الرحمن الرحیم الم – ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین. بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات. بسم الله الرحمن الرحیم انا فتحنا لک فتحاً مبیناً لیغفرلک الله ما تقدم ناصراً عزیزاً. بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات. بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله و لا اله الا الله اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک فانما بیدک لا علیک احد بیدک وصلی الله علی محمد وآله اجمعین. بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات.

اینم ببین:  دعا برای گشایش بخت بسته و ازدواج آسان دختر دم بخت

توجه شود: با گلاب و زعفران و در کاغذ بی خط بنویسد. با قلم غیر مستعمل بنویسد (قلمی که قبلا استفاده نشده باشد). روزانه قبل از اذان مغرب هفتاد مرتبه استغفار کند (بهتر است بگوید استغفرالله واتوب الی

دعای ازدواج دختران سریع الاجابه

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد.

ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود.

آن دعا این است: (لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإنها بیدک ولا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین ).
توجه: به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *