آخرین خبرها

دعای زیاد شدن شیر مادر و خوراک بچه مجرب

در صورتی که می خواهید شیر بچه زیاد شود و بتواند بهتر غذا بخورد. مادر با مشکل غذا خوردن روبرو است. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا مرجع اذکار و ادعیه اسلامی دعای زیاد شدن شیر مادر و خوراک بچه مجرب را بخوانید. ان شاء الله که حاجت حاصل می شود.

,دعای شیر مادر,دعای افزایش شیر مادر,دعای ازدیاد شیر مادر,دعای آمدن شیر مادر,دعای ترک شیر مادر,دعای افزایش شیر مادر در مفاتیح,دعاي افزايش شير مادر,دعای گرفتن شیر مادر از بچه,دعای گرفتن شیر مادر از کودک,دعای قطع شیر مادر,دعای افزایش شیر مادر اسلامی,دعا افزایش شیر مادر,دعای برای افزایش شیر مادر

-زیاد-شدن-شیر-مادر-و-خوراک-بچه-مجرب دعای زیاد شدن شیر مادر و خوراک بچه مجرب

دعای زیاد شدن شیر مادر و خوراک بچه مجرب,دعای مجرب افزایش شیر مادر,دعا برای افزایش شیر مادر مجرب,دعا جهت افزایش شیر مادر,دعا جهت ازدیاد شیر مادر,دعا برا ازدیاد شیر مادر,دعا برای آمدن شیر مادر,دعا برای ترک شیر مادر,دعای افزایش شیر مادران,دعا برای گرفتن شیر مادر از کودک

سعی کنین با وضوء باشین و سوره ی قدر رو به هر تعداد که تونستین بخونین و از بادام زمینی ، سیاه دانه ، سیب زمینی ، ریحان ، رازیانه به شکل دم کرده یا پودر شده روی سالاد و غذا استفاده کنین و آبگوشت و خورشهای آبدار گوشتی بیشتر میل کنین

در طب الائمه آورده که برای کم بودن شیر این را می نویسی و در آب انداخته و به او مینوشانی : (فِيهَا أَنْهَارٌ مِّن مَّاءٍ غَيْرِ آسِنٍ وَأَنْهَارٌ مِّن لَّبَنٍ لَّمْ يَتَغَيَّرْ طَعْمُهُ وَأَنْهَارٌ مِّنْ خَمْرٍ لَّذَّةٍ لِّلشَّارِبِينَ وَأَنْهَارٌ مِّنْ عَسَلٍ مُّصَفًّى ) (سوره مبارکه محمد صلی الله علیه و آله ، آیه 15 )

اینم ببین:  دعای مجرب درمان بیماری با تربت + دستور کامل

دعای زیاد شدن شیر مادر مجرب

در خواص السّور از مولایمان حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) روایت شده که فرمودند چون شیر زنی کم باشد اسم (الرقیب ) را بر کاسه چینی بنویسد و به آب نیسان که بر آن دعا خوانده باشند بشوید و به آن زن بدهد که بخورد شیرش زیاد می گردد.

و در حاشیه منهاج سمنانی (ره) و تسهیل الدواء است که به جهت زیاد شدن شیر زن مرضعه (شیرده) این آیه شریفه را بنویسد و بشوید و آن زن بخورد شیر او بسیار میگردد:

(ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُم مِّن بَعْدِ ذَٰلِكَ فَهِيَ كَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً ۚ وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا يَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ ۚ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَشَّقَّقُ فَيَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ) (سوره مبارکه بقره ، آیه 74).

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *