آخرین خبرها

دعای رهایی از سختی ها و ناگواری های زندگی

دعای رهایی از سختی ها و ناگواری های زندگی

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان در ادامه این مطلب، دعای رهایی از سختی ها و ناگواری های زندگی را شرح دهیم که باعث می شود از گرفتاری ها و مشکلات رها شوید.

03636203860 دعای رهایی از سختی ها و ناگواری های زندگی
دعای رهایی از سختی ها و ناگواری های زندگی

دعای رهایی از سختی ها و ناگواری های زندگی,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای رفع سختی و گرفتاری,دعا رفع سختی

دعای رهایی از سختی ها و ناگواری های زندگی

موسی بن جعفرر از آباء گرامی اش علیهم السلام روایت کند که رسول خدا صلی الله علیه و آله به علی علیه السلام فرمود: یا علی! هرگاه سختی و ناگواری به تو روی آورد، بگو:
اللهم انی اسالک بحق محمد و آل محمد ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تنجینی من هذا الغم. (131)

دعا برای زدودن ترس و رفع غم و اندوه

حسین گوید: از حضرت ابی الحسن موسی بن جعفر علیه السلام دعائی خواستم، در نامه ای به من نوشت و دستور داد که بگویم:
اللهم ادفع عنی بحولک و قوتک، اللهم انی اسالک فی یومی هذا و شهری هذا و عامی هذا برکاتک فیها و ما ینزل فیها من عقوبة او مکروه او بلاء فاصرفه عنی و عن ولدی بحولک و قوتک، انک علی کل شی ء قدیر. اللهم انی اعوذبک من زوال نعمتک و تحویل عافیتک و من فجاة نقمتک و من شر کتاب قد سبق اللهم انی اعوذبک من شر نفسی و من شر کل دابة انت اخذ بنا صیتها انک علی کل شی ء قدیر و ان الله قد احاط بکل شی ء علما و احصی کل شی ء عددا. (132)

اینم ببین:  ادعیه قوی برای دفع بلا رفع سختی و مشکلات

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *