آخرین خبرها

دعای رفع نیازمندی و کسب روزی بیشتر مجرب

دعای رفع نیازمندی و کسب روزی بیشتر مجرب

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعای رفع نیازمندی و کسب روزی بیشتر مجرب را شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر مشکلات مالی هستید هر چه زود تر از این وضعیت نجات پیدا کرده و مشکلات و گرفتاریهای شما زود تر حل شود.

0263073620863 دعای رفع نیازمندی و کسب روزی بیشتر مجرب
دعای رفع نیازمندی و کسب روزی بیشتر مجرب

دعای رفع نیازمندی و کسب روزی بیشتر مجرب,دعای رزق وروزی قوی و فوری,دعای رزق روزی قوی,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعا رزق روزی قوی,دعا رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی خیلی قوی,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی در مفاتیح,

دعای رفع نیازمندی و کسب روزی بیشتر مجرب

ابوبصیر گوید: به حضرت صادق علیه السلام از نیازمندی و تنگدستی شکایت کردم و از او خواستم که دعائی برای طلب روزی به من بیاموزد، پس آن حضرت دعائی به من آموخت که از آن زمان که به وسیله آن دعا کردم نیازمند نگشتم، فرمود: پس از نماز شب در سجده بگو:
یا خیر مدعو و یا خیر مسوول و یا اوسع من اعطی و یا خیر مرتجی ارزقنی و اوسع علی من رزقک و سبب لی رزقا من قبلک ؛ انک علی کل شی ء قدیر. (197)

 

زید شحام از حضرت باقر علیه السلام حدیث کند که فرمود: برای خواستن روزی (از خداوند) در نماز واجب در سجده بگو:
یا خیر المسوولین و یا خیر المعطین ارزقنی و ارزق عیالی من فضلک الواسع فانک ذوالفضل العظیم. (196)

اینم ببین:  دعای دوری از خطرات بلا اجنه و شیطان رجیم

 

حضرت صادق علیه السلام فرمود: رسول خدا صلی الله علیه و آله این دعا را برای زیاد شدن روزی آموخت:
یا رازق المقلین، یا راحم المساکین، یا ولی المومنین، یا ذاالقوة المتین صل علی محمد و اهل بیته و ارزقنی و عافنی و اکفنی ما اهمنی. (198)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *