آخرین خبرها

دعای رفع بیخوابی و برای درمان بیخوابی مجرب

اگر شب ها خواب ندارید و هر چه می کنید به خواب نمی روید، نخست یک توصیه به شما داشته باشیم، به خواندن قرآن کریم بپردازید که نتیجه ای خارق العاده دارد؛ در ادامه می توانید به همراه آن دعای رفع بیخوابی و برای درمان بیخوابی مجرب را بخوانید که در ادامه متن آن ها را به شما عزیزان می آموزیم که نتیجه ای شگرف و خارق العاده دارد.

دعای بی خوابی نوزاد,دعای بیخوابی حضرت زهرا,دعای بی خوابی تبریزیان,دعای بی خوابی حضرت فاطمه,دعای بی خوابی نی نی سایت,دعای بی خوابی معشوق,دعای بی خوابی اهل سنت,دعای تجربه شده برای درمان بیخوابی,دعا های رفع بیخوابی,دعای مجرب کم شدن خواب,دعا برای بهتر شدن خواب,دعای قوی بهتر شدن خواب در شب,

دعای-درمان-بیخوابی دعای رفع بیخوابی و برای درمان بیخوابی مجرب

دعای رفع بیخوابی و برای درمان بیخوابی مجرب,دعای خواب آور,دعای خواب راحت,دعای خواب بند معشوق,دعای خواب دیدن اموات,دعای خواب دیدن آینده,دعای خواب بد,دعای خواب حضرت زهرا,دعای خواب نوزاد,دعا برای خواب راحت,دعا برای خواب بد ندیدن,دعای رفع مشکلات خواب,دعا برای خواب خوب,دعا های مجرب برای رفع ترس در خواب,دعای کابوس ندیدن

به جهت رفع مشکل خواب به شما پیشنهاد می کنیم که این دعا را بخوانید؛ این دعا نتیجه می دهد و مشکلات خواب و کابوس های خواب شما را رفع می نماید.

یکی از دعاهایی که به ذکر آن از سوی پیغمبر به دخترش فاطمه زهرا سلام الله علیها سفارش شده است:

یَا مُشْبِعَ الْبُطُونِ الْجَائِعَهِ وَ یَا کَاسِیَ الْجُنُوبِ الْعَارِیَهِ وَ یَا مُسَکِّنَ الْعُرُوقِ الضَّارِبَهِ وَ یَا مُنَوِّمَ الْعُیُونِ السَّاهِرَهِ سَکِّنْ عُرُوقِیَ الضَّارِبَهَ وَ أَدْنِ لِعَیْنِی نَوْماً عَاجِلًا

اینم ببین:  دعا برای خواب راحت بدون کابوس,دعای ندیدن کابوس بد در خواب

با خواندن این دعا حتما خوب آرام و عمیقی را برای چند ساعت تجربه خواهید کرد.

امام رضا علیه السلام خواندن ایت الکرسی را قبل از خواب دوای هر درد دانسته اند. ایشان می گویند با خواندن این دعا قبل از خواب از بلاها در امان خواهید ماند و به راحتی به خواب فرو می روید.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَجَعَلْنَا اللَّیْلَ لِبَاسًاوَجَعَلْنَا النَّهَارَ مَعَاشًا وَبَنَیْنَا فَوْقَکُمْ سَبْعًا شِدَادًا

در روایات آمده است که این دعا را بر کاغذ هفت بار بنویسید و زیر بالش خود قرار دهید. با این کار خواب شیرینی خواهید داشت. این دعا آرامش روحی برایتان دارد و راحت شما را به دنیای خواب می برد.

آیه ۴۴ سوره اسراء را قبل از خواب بخوانید.

دعای فرج را بخوانید و صلوات بسیار بگوئید. آن حکمتی که در ذکر صلوات وجود دارد چاره هر کار درمانده ای است. پس از این ذکر والا غافل نشوید.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *