آخرین خبرها

دعای دفع عذاب دوزخ سریع التاثیر مجرب

امروز می خواهیم به شما عزیزان گره گشای دعای دفع عذاب دوزخ سریع التاثیر مجرب را شرح دهیم که باعث می شود در زندگی از عذاب در امان مانده و کم تر درگیر مشکلات، سختی ها، بلا ها و تلخی های پیش و رو باشید.

08370236807 دعای دفع عذاب دوزخ سریع التاثیر مجرب

دعای عذاب وجدان,دعا برای عذاب وجدان گرفتن,دعا برای عذاب وجدان,دعای رفع عذاب وجدان,دعای رهایی از عذاب وجدان,دعاي عذاب قبر,دعای رفع عذاب قبر,دعا برای عذاب قبر,دعای نجات از عذاب قبر,دعا عذاب قبر,دعای کاهش عذاب قبر

دعای دفع عذاب دوزخ سریع التاثیر مجرب

رَبَّنا اصْرِفْ عَنّا عَذابَ جَهَنَّمَ إنَّ عَذابَها کانَ غَراماً (فرقان: 65)
پروردگارا! عذاب دوزخ را از ما بگردان، همانا عذاب جهنم همیشگی است.
خدای متعال، عادل و حساب‌گر است و بهشت و دوزخ را بر اساس عملکرد انسان‌ها برای آنها مقدّر می‌سازد.
مقدمه رهایی از عذاب جهنم، پرهیز از گناه و ظلم و کفر است. خداوند کسی را بی‌جهت به دوزخ نمی‌برد و عذاب نمی‌کند. آنها که آخرت و حساب و کتاب قیامت را از یاد می‌برند، به خاطر لذّتی زودگذر سراغ ظلم و گناه می‌روند و عذاب همیشگی جهنم را برای خودشان می‌خرند.
مکن کاری که بر پا سنگت آید
جهان با این فراخی تنگ آید

چو روزی نامه خوانان نامه خوانند
تو را از نامه خواندن ننگت آید(1) روز قیامت، برخی ایمن و آسوده‌اند و حسابی آسان دارند و به سرعت به بهشت می‌روند. برخی هم نگران و مضطرب و گرفتاراند و مدتی طولانی برای حساب‌رسی معطّل می‌شوند و در پایان هم، سرنوشت آتش ابدی دوزخ بر آنها رقم زده می‌شود. بزرگ‌ترین رستگاری در قیامت، همان نجات از عذاب جهنّم است.
دعای فوق، در زمره دعاهای بندگان ویژه خداوند است. قرآن از کسانی به عنوان «عباد الرحمان» یاد می‌کند که اهل بهشت‌اند و ویژگی‌های روحی و عملی و رفتاری آنها را برمی‌شمارد. (2)یکی از خواسته‌های این بندگان ویژه الهی، همین دعاست که از خدا می‌خواهند عذاب دوزخ را از آنها برگرداند، زیرا جهنم، جایگاهی بسیار بد و سرانجامی بسیار شوم و تلخ است.
ای پرده‌پوش معصیتِ عاصیان، تمام
بر درگه ت– و دیده امید خاص و عام
کار تو عفو و بخشش و انعام روز و شب
شغل تو فضل و رحمت و اکرام صبح و شام

اینم ببین:  دعای باز شدن بخت از نظر آیت الله بهجت برای بخت گشایی سریع و فوری

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *