آخرین خبرها

دعای دفع ترس غم اندوه و سختی ها

زندگی یکدست نیست و هر کدام از ما ممکن است هر روز با مشکلات و گرفتاری هایی روبرو شویم. اگر بخواهیم از این مشکلات بزرگ عبور کنیم حتما باید به خدا توکل کنیم. در واقع دعای دفع ترس غم اندوه و سختی ها را به همین منظور می خوانند. این گونه دعا ها سبب رهایی از تلخی ها و مشکلات بزرگ کوچک می شوند.

,دعای رفع ترس کودک صوتی,دعاي رفع ترس كودك,دعای رفع ترس نوزاد در خواب,دعاي رفع ترس نوزاد,دعا رفع ترس نوزاد,دعای برای رفع ترس کودکان,دعا برای رفع ترس و استرس,دعای برای رفع استرس و ترس,دعا جهت رفع ترس و استرس,دعای برای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس در کودک,دعا برای رفع ترس کودک,دعا برای رفع ترس کودک در خواب,

دعای-رفع-مشکلات-و-سختی دعای دفع ترس غم اندوه و سختی ها

دعای دفع ترس غم اندوه و سختی ها,دعایی برای رفع ترس و اضطراب,دعا دفع ترس و اضطراب,دعای برای رفع ترس نوزاد,دعا برای رفع ترس نوزاد,دعا جهت رفع ترس نوزاد,دعای رفع ترس بچه در خواب,دعای برای رفع ترس بچه,دعا برای رفع ترس در خواب,دعا برای رفع ترس نوزاد در خواب,

دعای دفع غم پس از نماز

عزیزان و همراهان همیشگی مرجع بزرگ دعا و اذکار اسلامی دعا شفا. می توانید این دستور و دعا را دقیقا بر همین اساس که گفته شده است و با مطالعه ادامه مطلب بخوانید. البته دستور چیز عجیبی ندارد و می توانید  آن را پس از نماز بخوانید که ان شاء الله از خطرات و بلا ها و دشمنی ها رها شوید.

زماني كه سختي و اندوهي يا ترس از سلطانی به شما روي آورد،يا اراده حاجتی كرديد، به اين دعا، دعا كنيد قسم به آن خدايي كه مرا به حق مبعوث كرد. نخواندم آن را در صورتي،مگر اينكه بر او نصرت يافتم ونخواندم آن را بر دشمني،مگر اينكه بر او ظفر يافتم وچيزي دوست داشتني ترو نزديك تر از آن،پيش من نيست و دعا اين است:

اینم ببین:  دعای قوی برای ترک اعتیاد - دعایی مجرب برای‌ ترک عادات بد

یا عالِمَ الغُيوبِ وَ السَّرائِرِ،يا مُطاعُ يا عَزيزُ يا عَليم،يا هازِمَ الأَحزابِ لِأَحمَدٍ،يا كائِدَ فِرعَونَ لِموسي،يا مُنجِيَ عيسي مِن أَيدِي الظَّلَمَةِ،يا مُخلَّصَ نُوحٌ مِنَ الغَرقِ،يا قَصِدَ كُلَّ خَيرٍ،يا ذَاالجَلالِ وَ الإِكرامِ،يا خالِقَ الخَيرِ،يا أَهلَ الخَيرِ،رَغبتُ إِلَيكَ في كذا وَكذا،فَصَلِّ اللَّهُمَّ عَلي مُحَمَّدٍ وَ آلهِ وَ فَرَّج عَنّي،أَغثِني وَ استَجِب لي وَ ارحَمني يا أَرحَمَ الرَّاحمينَ.

و همینطور به جهت تکمیل عرایض :

هر که را مرضی باشد بعد از نماز صبح چهل بار بگوید و دست بر آنجا که علت باشد بمالد از آن صحت یابد. این دعا نیز از امام صادق علیه السلام روایت شده است.

بسم اللّه الرحمن الرحیم الحمدللّه رب العالمین حسبنا اللّه و نعم الوکیل تبارك اللّه احسن الخالقین و لا حول و لا قوه الا باللّه العلی العظیم.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *