آخرین خبرها

دعای تضمینی زبان بند برای بستن زبان همکاران و خانواده شوهر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعای تضمینی زبان بند برای بستن زبان همکاران و خانواده شوهر پرداخته ایم. برای بستن زبان خانواده شوهر و بستن زبان در محل کار از راه دور دعای تضمینی و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

B46DE73B-F3F0-49F1-A218-09AE6FDDE1BB-300x220 دعای تضمینی زبان بند برای بستن زبان همکاران و خانواده شوهر

دعای تضمینی زبان بند برای بستن زبان همکاران و خانواده شوهر,دعای زبان بند در محیط کار,دعای بسته شدن زبان در محل کار,دعای زبان بند در اداره,دعای قوی و مجرب زبان بند,دعای سریع الاجابه زبان بند,دعای زبانبند خانواده شوهر،دعای زبانبند از راه دور

دعای تضمینی زبان بند برای بستن زبان همکاران و خانواده شوهر

دعای زبان بند تضمینی و قوی :

این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند.

دعای زبان بند که در زیر آمده است را برای بستن زبان باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر ۷ مرتبه تلاوت کنید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

دعای زبان بند قوی و سریع الاجابه در محل کار :

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هذفشان برسند می توانند از دعای زبان بند برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد.

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دعای زبان بند مجرب و تضمینی برای خانواده شوهر :

اینم ببین:  دعای هنگام نماز - دعا هنگام سوار شدن بر وسیله نقلیه

بسیاری از خانم ها به دنبال بستن زبان خانواده شوهر خود هستند تا بتوانند با جلب محبت آن ها در نظرشان به خوبی جلوه کنند و با استفاده از این دعای زبان بند به عزیز شدن نزد خانواده شوهر خود کمک کنند.

دعای زبان بند که در زیر آمده است را بخوانید و در پایان نام افراد مورد نظر را ببرید.

« بسم الله الرحمن الرحیم. قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین »

دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور

در مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود نیاز است که دعای زبان بند را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید.

« تذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

دعای زبان بند صم بکم عمی برای بستن زبان :

اگر فردی این دعا را بخواند باعث ایجاد عشق فوری خواهد شد و با بستن زبان فوری به مراد دلش می رسد. دعای زبان بند که در زیر آمده است را بنویسد .

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

اینم ببین:  دعای زبان بند قوی برای گرفتن طلب,دعای بستن زبان برای پس گرفتن طلب

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *