آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای درمان زخم و زگیل سریع التاثیر

دعای تجربه شده برای درمان زخم و زگیل سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای شفا بخش اسلامی شرح می دهیم که موارد بیشتر این گونه را، می توانید در دسته بندی مطالب و ادعیه شفابخش بخوانید، در واقع دعای تجربه شده برای درمان زخم و زگیل سریع التاثیر نتیجه می دهد و ان شاء الله که بیماری شما نیز رفع می گردد.

27836873620360 دعای تجربه شده برای درمان زخم و زگیل سریع التاثیر
دعای تجربه شده برای درمان زخم و زگیل سریع التاثیر

دعای تجربه شده برای درمان زخم و زگیل سریع التاثیر,دعای درمان بیماری پوستی,دعای رفع بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماری پوستی,دعا برای رفع بیماری پوستی,دعا جهت رفع بیماری پوستی,دعا جهت درمان بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماریهای پوستی,دعایی برای رفع بیماری پوستی,دعا برای رفع بیماری پوست,دعا برای درمان بیماری های پوستی سریع التاثیر,دعای درمان زگیل مجرب,دعای شفای بیماری های پوستی,

دعای تجربه شده برای درمان زخم و زگیل سریع التاثیر

بر سه دانه جو بنویسد: و مثل کلمه خبیثه اءجتثت من فوق الاءرض مالها من قرار و آنها را بر زگیل بچرخاند سپس در جایى مرطوب در آخر ماه دفن کند که چون جوها بپوسد زگیل خوب شود.

مردى از حضرت رضا (علیه السلام) چیزى خواست که زگیل ها را برطرف کند فرمود: هفت دانه جو بردار و بر هر دانه هفت بار اذا وقعت الواقعه را تا  فکانت هباء منبَثّا بخوان و نیز بخوان : یساءلونک عن الجبال فقل ینسفها ربى نسفا… تا… و لا امتا. سپس جوها را دانه دانه بر زگیل بمال و آنها را در پارچه نو بگذار و سنگى به آن ببند و به چاه انداز. مرد به دستور عمل کرد و روز هفتم یا هشتم بدنش مثل کف دست صاف و سالم شد، و فرمود: باید در آخر ماه این کار شود و بخواند: اءو لم الذین کفروا اءن السموات و الاءرض کانتا رتقا ففتقناهما.

اینم ببین:  دعا برای بچه دار شدن - دعای مجرب برای فرزند دار شدن از شیخ بهایی

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. سلام اگه منبع حدیث هم مشخص می شد خیلی عالی می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *