آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای درمان امراض و درد های سخت

دعای تجربه شده برای درمان امراض و درد های سخت

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان دعایی تجربه شده شرح می دهیم که باعث می شود از امراض درد ها رها شده و انشالله که زندگی تان دگرگون شده و کم تر با حس های بد روبرو شوید، متن کامل دعای تجربه شده برای درمان امراض و درد های سخت را به همین منظور بخوانید.

20833860278360 دعای تجربه شده برای درمان امراض و درد های سخت
دعای تجربه شده برای درمان امراض و درد های سخت

دعای تجربه شده برای درمان امراض و درد های سخت,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماریها,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماران,دعای درمان سریع بیماری,دعا برای درمان بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماری قلبی,دعا برای درمان بیماری روانی,دعا برای درمان بیماری صرع,دعا برای درمان بیماری های روحی,دعا برای درمان بیماری برص,دعا برای درمان بیماری صعب العلاج,دعای تجربه شده و عظیم درمان بیماری ها سریع الاثر,دعای شفای مریضی تجربه شده,

دعای تجربه شده برای درمان امراض و درد های سخت

از حضرت صادق عليه السّلام نقل شده: دست بر جاى درد بگذار و بگو:

بِسمِ اللّهِ وَ بِاللّهِ،وَ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّهِ صَلَّى اللّهُ عَلَيهِ وَ آلِهِ،وَ لَا حَولَ وَ لَا قُوَّةَ اِلاَّ بِاللّهِ،اَللّهُمَّ امسَح عَنّى مَا اَجِدُ

به نام خدا و به یاری خدا و محمد – درود خدا بر او و خاندانش- پیامبر خداست و هیچ حرکت و هیچ نیرویی نیست مگر به مدد خداوند. خدایا! این درد را از وجود من بزدای.

و سه مرتبه جاى درد را به دست راست مسح كن.

از حضرت باقر عليه السّلام روايت شده: امير مؤمنان عليه السّلام بيمار شد، رسول خدا صلى اللّه عليه و آله به ديدن ايشان رفت و به ايشان فرمود: بگو:

اینم ببین:  دعا های حاجات و رسیدن به خواسته و نیاز مهم

اَللّهُمَّ اِنّى اَساَلُكَ تَعجِيلَ عَافِيَتِكَ وَ صَبرًا عَلَى بَلِيَّتِكَ،وَ خُرُوجاً اِلَى رَحمَتِك‏َ

خدایا! از تو درخواست می کنم تعجیل در عافیتت را و شکیبایی بر بلایت را و درآمدن به رحمتت را

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *