آخرین خبرها

دعای بی قرار کردن و جلب محبت یک شخص

دعای بی قرار کردن و جلب محبت یک شخص

در این مطلب رهگشای سریع التاثیر و گره گشایی به شما عزیزان می آموزیم که سبب بی قرار شدن معشوق و جلب محبت او می شود، شما عزیزان می توانید در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب دعا شفا دعای بی قرار کردن و جلب محبت یک شخص را بخوانید.

78026336027836207 دعای بی قرار کردن و جلب محبت یک شخص
دعای بی قرار کردن و جلب محبت یک شخص

دعای بی قرار کردن و جلب محبت یک شخص,دعایی برای برگرداندن معشوق از راه دور,دعای بیقراری شدید معشوق از راه دور,طلسم برگرداندن معشوق از راه دور,طلسم برای بیقراری معشوق از راه دور,دعا برای برگرداندن معشوق از راه دور,دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق از راه دور,طلسم قوی برای برگرداندن معشوق از راه دور,دعاي بي قراري,دعاي بي قراري شديد معشوق,دعاي بي قراري معشوق,دعاي بي قراري شديد,دعای بی قراری از راه دور,دعای بیقرارکردن معشوق,دعای بی قرارکردن,دعای بیقرارکردن شوهر,دعای بی قرارشدن,دعا بیقرارکردن معشوق

دعای بی قرار کردن و جلب محبت یک شخص

اللهم انى اسالک باسمک الرحمن الرحیم الواحد الذى لیس غیره قدیم ، لاند له دائم له حى لایموت ، خالق ما یرى و ما لایرى عالم کل شى ء بغیر تعلم اکفنى مؤ ونة الحجاج .))و او به حج رفت و پیش راهب برگشت ئ راهب به او جاى داد و او ازدواج هم نمود.

 

هر کس خواهد كسي را عاشق خود كند اين آيه كه به آيه مَوَدَّت مشهور است

و به شيريني و ميوه يا چيزيكه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند

بدمد و به خوردش دهد بيشك بر او عاشق شود و آيه اين است:

اینم ببین:  دعای رفع خصومت و رهایی از اختلافات خانوادگی مجرب

((يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل به شما توصیه می شود حتما از سایت روانشناسی نوین بینش دیدن فرمایید. در این سایت به شما آموزش داده می شود چگونه برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید و دانش لازم را نیز در زمینه ی روابط عاشقانه و ازدواج بدست آورید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *