آخرین خبرها

دعای بردن دل شخص و القای مهر بر دیگران مجرب

اگر می خواهید بر کسی غلبه کرده و محبت شخصی را جلب کنید. به شما عزیزان پیشنهادی ویژه داریم که نتیجه بخش و خیر است. دعای بردن دل شخص و القای مهر بر دیگران مجرب را بخوانید.

این دعا سبب می شود اگر به دختری علاقه دارید و یا این که دختر هستید و می خواهید پسری را جلب کنید زود تر نتیجه بگیرید و مشکلات شما یک به یک حل گردد.

,دعا جذب پسر مورد علاقه,دعای جذب دختر مورد علاقه,دعا برای جذب پسر مورد علاقه از راه دور,دعا برای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جذب پسران,دعای جلب دختر,دعای جذب دختر,دعای جذب دختر از راه دور,دعای جذب دختر به خود,دعای جذب دختر فوری,دعای جذب دختر برای ازدواج,دعاي جذب دختر,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب توجه دختر,دعای جلب دوست دختر,دعای جذب دختر به پسر,

دعای-جلب-محبت-و-علاقه-شخص دعای بردن دل شخص و القای مهر بر دیگران مجرب

دعای بردن دل شخص و القای مهر بر دیگران مجرب,دعای جذب زن به خود,طلسم جذب زنان به خود,دعا برای جذب دختر به خود,دعای جذب فوری زن,دعای برای جذب دختر,دعای جلب محبت دختر برای ازدواج,دعای جلب محبت دختر به پدر,دعا جلب محبت دختر,دعای جلب محبت زن شوهردار,دعای جلب محبت زن به شوهر,دعای جلب محبت زن,دعای جلب محبت پسر به دختر,دعای جلب توجه دختر به پسر,دعا جلب توجه دختر,طلسم جلب توجه دختر,دعا برای جلب توجه دختر,دعای جذب دوست دختر,دعای برای جذب دوست دختر,دعا برای جذب دوست دختر

این دعا سبب جلب محبت و زیاد شدن علاقه پسر به دختر و دختر به پسر می گردد و مجرب است.

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این آیه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

اینم ببین:  دعای مجرب برای جلب محبت و محبوب شدن سریع التاثیر

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه 30 و 31)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.»
(سوره قصص، آیه 10
دعای سفارش شده حضرت زهرا سلام الله علیها
دعای روز جمعه :
اَللّهُمَّ اجْعَلْنا مِنْ أَقْرَبِ مَنْ تَقَرَّبَ إِلَیْکَ، وَ أَوْجَهِ مَنْ تَوَجَّهَ إِلَیْکَ، وَ أَنْجَحِ مَنْ سَأَلَکَ وَتَضَرَّعَ إِلَیْکَ. اَللّهُمَّ اجْعَلْنا مِمَّنْ کَأَنَّهُ یَراکَ إِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ الَّذی فِیهِ یَلْقاکَ، وَلا تَمُتْنا إِلاّ عَلی رِضاکَ . اَللّهُمَّ وَاجْعَلْنا مِمَّنْ أَخْلَصَ لَکَ بِعَمَلِهِ وَ أَحَبَّکَ فی جَمِیعِ خَلْقِکَ .
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَاغْفِرْ لَنا مَغْفِرَةً جَزْمَاً، حَتْماً، لا نَقْتَرِفُ بَعْدَها ذَنْباً، وَ لا نَکْتَسِبُ خَطیئَةً وَلا إِثْمَاً .
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، صَلاةً نامِیَةً دَائِمَةً زاکِیَةً مُتَتابِعَةً مُتَواصِلَةً مُتَرادِفَةً بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمین .

ابتدا از انگشت کوچک دست راست شروع کرده و بهر وقف یک انگشت را گره کند و به انگشت ابهام دست چپ ختم کنید
بین دو عین { یَشْفَعُ (ذکر حاجت) عِنْدَهُ } هر حاجت خیری که بخواهد از خداوند متعال طلب کند و در میان دو میم { یَعْلَمُ (ذکر حاجت) مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ } آنچه که در مقوله دفع شر باشد طلب کند و چون ده وقف تمام شود سه مرتبه سوره الم نشرح و سه مرتبه سوره قل هو الله احد را خوانده و سه بار صلوات بفرستید سر به سوی آسمان کرده و ده بار سوره حمد را بخوانید به این روش که بعد از اتمام هر حمد یک انگشت گره کرده را بگشائید ابتدا از انگشت ابهام دست چپ شروع کرده و به انگشت کوچک دست راست که ابتدای گره کردن او بوده است

اینم ببین:  دعای رفع مشکلات خانوادگی و رهایی از اختلافات زناشویی

عکس گره کردن انگشت عمل فرمائید.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *