آخرین خبرها

دعای اسلامی برای دفع نحسی و بدآوردن در زندگی

اگر بسیار در زندگی بد می آورید و مدام دچار مشکلات، گرفتاری ها، سختی ها می شوید. دعای اسلامی برای دفع نحسی و بدآوردن در زندگی را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

این دعا ها سبب می شوند که در زندگی شرایط سخت را از جلوی راه برداشته و موفقیت های عظیم حاصل گردد. این دعا شرایط شما را برای رسیدن به خواسته هایتان فراهم می سازد.

,دعای نحسی ستاره,دعای رفع نحسی ستاره,دعای نحسی,دعای نحسی قمر در عقرب,دعای نحسی طالع,دعای نحسی ماه صفر,دعای رفع نحسی ازدواج,دعای رفع نحسی طالع,دعای رفع نحسی و سنگینی,دعای رفع نحسی و بدشانسی,دعای رفع نحسی روز,دعاي رفع نحسي قمر در عقرب

دعای-رهایی-از-بدبیاری-ها دعای اسلامی برای دفع نحسی و بدآوردن در زندگی

دعای اسلامی برای دفع نحسی و بدآوردن در زندگی,دعای از بین بردن نحسی قمر در عقرب,دعای رفع نحسی از طالع,دعای رفع نحسی ازدواج مجرب,دعای رفع طالع نحس,دعا برای رفع نحسی طالع,دعا برای رفع نحسی و سنگینی,دعای رفع روزهای نحس,دعای رفع نحسی روزها,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر احتمالی,دعای رفع خطر زلزله,دعای دفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعای رفع خطر در سفر,

این دستور سبب می شود از خطرات، بلا ها، گرفتاری ها و مشکلات عبور کرده و بر سختی ها غلبه کنید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

دستور دوم : بمدت هفت روز و هر روز بر روی ظرف آبی که نزدیک دهان کرده اید این دعا را بخوانید و به آب فوت کنید ( ضمنا دست راست شما موقع خواندن در آب باشد ) و در همه جای منزل مخصوصا دم در اتاقها و منزل و گوشه ها بپاشید ابتدا سه مرتبه این دعا را بخوانید

اینم ببین:  نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ

( بسم الله الرحمن الرحیم یا مَعْشَرَ الجِنِّ اُناشِدْکُمْ بالعَهدِ الذی اَخَذَهُ عَلَیکُم سُلَیْمانِ بْنِ داوود اَنْ لاتُؤذُونا و لاتَظْهَروا لَنا ) . و حالا در ادامه این را بخوانید :

بسم اللهِ اَمْسَیْنا بالله الذی لَیْسَ مِنْهُ شَیءٌ مُمْتَنع و بِعِزَّه الله الَّتی لاتُضام و بِسُلطانِ‌ الله ِ‌المَنیع نَحْتَجِبُ و باَسمائِهِ الحُسنیٰ کُلُّها عائِذٌ من الاَبالِسه و مِنْ شَرِّ شَیاطینَ‌ الانسِ‌ و الجِنّ و مِنْ شَرِّ کُلِّ مُعْلِنٍ و مُسِر و مِنْ شُرِّ ما یُخْرِجُ باللَّیلِ و یَکْمُنُ بالنَّهارِ و یَکْمُنُ باللَّیلِ و یَخْرُجُ بالنَّهارِ‌و مِنْ شُرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّهٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّی علیٰ صِراطٍ مُستقیم اعوذُ بالله ِ بِما اسْتَعاذَ بِهِ موسی و عیسی و ابراهیم الَّذی وَفّیٰ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ‌ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ ما یَبغیٰ اَعوذُ باللهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشَّیطان ِ الرجیم سوره حمد و فلق و ناس و زلزال )

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *