آخرین خبرها

دعایی که خدا قسم خورده بندش بلند نشده حاجت میده 100% تضمینی

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعایی که خدا قسم خورده بندش بلند نشده حاجت میده 100% تضمینی را قرار دادیم . دعایی سریع الاجابه و مجرب که بلند نشده حاجت و خواسته رو اجابت می کند و خدا بهش قسم خورده . این دعا را برای براورده شدن حاجت و خواسته خود بخوانید در کمترین زمان  ممکن روا می شود . سایت دعاشفا …

دعایی-که-خدا-قسم-خورده-بندش-بلند-نشده-حاجت-میده-100-تضمینی دعایی که خدا قسم خورده بندش بلند نشده حاجت میده 100% تضمینی

دعایی برای حاجت روایی,دعایی سریع برای طلب حاجت از خدا,دعایی قوی و مجرب مخصوص حاجت,بهترین دعایی برای روا شدن فوری حاجت,دعایی مجرب که خدا بهش قسم خورده

دعایی که خدا قسم خورده بندش بلند نشده حاجت میده 100% تضمینی

از پیامبر گرامی اسلام (ص) روایت است :

هر کس این نماز را در روز پنجشنبه بخواند و در آخر نماز در حالی که به سجده رفته است حاجت خود را از خداوند بخواهد ، حاجتش حتی اگر جابجا شدن کوهها یا نزول باران هم باشد برآورده خواهد شد.

در مقام و حکمت این نماز هر چقدر بگوییم کم گفته ایم و برای درک بهتر مقام این نماز در نزد خدواند متعال ، به این روایت از پیامبر اکرم(ص) اکتفا می کنیم که فرموده اند : هر کس این نماز را بخواند و چیزی از خدا نخواهد ، رواست که خداوند بر او غضب کند.

نکات مهم هنگام خواندن نماز مجرب حاجت روایی :

و اما نکاتی که باید در خواندن این نماز جهت دستیابی به اجر واقعی به آن توجه کرد :

1- این نماز را با حضور قلب واقعی بخوانید.

2- نحوه ی خواندن این نماز را در طول هفته تمرین کنید تا بتوانید بدون هیچگونه اشکالی آن را بخوانید.

3- برنامه روز پنجشنبه خود را طوری تنظیم کنید که استراحت کافی داشته باشید و به هنگام خواندن این نماز هیچگونه احساس خستگی و کسالت در شما نباشد تا بتوانید نماز را کامل و بدون هیچ اشتباهی بخوانید.

اینم ببین:  احضار موکل سوره کوثر - دعوت از موکل عبد الکریم

4- در تعداد سوره ها دقت کنید و از خواندن بیشتر یا کمتر سوره ها جهت احتیاط خودداری کنید.

نحوه خواندن نماز :

این نماز ، از دو نماز 2 رکعتی ، و اعمال بعد از نماز تشکیل شده است.

نیت نماز : نماز حاجت روز پنجشنبه قربةً الی الله.

بهتر است «بین دو نماز» و همچنین «بین نماز دوم و اعمال بعد از نماز» فاصله نیفتد و از سخن و عمل اضافی خودداری کنید.

نماز اول :

در رکعت اول بعد از نیت ، یکبار سوره ی حمد را بخوانید و 11 مرتبه سوره ی توحید(قل هو الله احد) و سپس همانند نمازهای معمولی به رکوع و سجود بروید.

در رکعت دوم یکبار سوره ی حمد را بخوانید و 21 مرتبه سوره ی توحید و بعد از آن قنوت نمازهای معمولی را بخوانید و سپس به رکوع و سجود بروید و بعد از سجده دوم ، تشهد و سلام بگویید و نماز اول را تمام کنید.

نماز دوم :

در رکعت اول بعد از نیت ، یکبار سوره ی حمد را بخوانید و “31 مرتبه سوره ی توحید” و سپس همانند نماز قبل به رکوع و سجود بروید.

در رکعت دوم ، یکبار سوره ی حمد را بخوانید و “41 مرتبه سوره ی توحید” را تلاوت کنید و سپس قنوت بخوانید و بعد از آن به رکوع و سجود بروید و بعد از سجده دوم ، تشهد و سلام بخوانید و نماز را تمام کنید.

بعد از دو نماز :

بعد از سلام نماز دوم ، اعمال زیر را به جا آورید :

در حالت نشسته” 51 مرتبه”سوره توحید را تلاوت کنید و بعد از آن ” 51 صلوات” بفرستید و سپس به سجده رفته و در حالت سجده صد مرتبه”یا الله “بگویید و بعد از آن در همان حالت سجده ، حاجت خود را خداوند متعال بخواهید.

اینم ببین:  دعای پرفضیلت و عظیم برای شب جمعه گره گشا و مجرب

سه چیز از خدا بخواهید :

شما در سجده آخر هر چه دوست دارید می توانید از خدا بخواهید اما بهتر آنست که حاجات خود را به ترتیب زیر از خداوند طلب کنید و اطمینان قلبی داشته باشید که حاجات شما برآورده خواهد شد :

اول : تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) از از خداوند طلب کنید(چرا که این نماز در بعدازظهر پنجشنبه خوانده می شود).

دوم : در حق دیگران و هر آنکه محتاج دعای شماست دعایی کنید(چرا که دعای افراد در حق یکدیگر زودتر مستجاب می شود).

سوم : هرآنچه برای خود می خواهید از خداوند طلب کنید ضمن اینکه یادتان باشد بهترین دعا؛ «عاقبت به خیر شدن» است.

******************

محدث گرانقدر مرحوم حاج شیخ عباس قمی در کتاب شریف مفاتیح الجنان به نقل از شیخ کفعمى مؤلف کتاب بلد الامین دعایی را نقل کرده و گفته:

این دعا را مقاتل بن سلیمان از امام زین العابدین علیه السلام روایت کرده و گفته: هرکه این دعا را (برای رفع گرفتاری و مشکلات) صد مرتبه بخواند و دعایش اجابت نشود، پس‏ مقاتل را لعنت کند

آن دعا این است:

«إِلَهِی کَیْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِی إِذَا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِیَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَدْعُکَ فَتَسْتَجِیبَ لِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَدْعُوهُ فَیَسْتَجِیبُ لِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَیْکَ فَتَرْحَمَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَتَضَرَّعُ إِلَیْهِ فَیَرْحَمُنِی إِلَهِی فَکَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَیْهِ السَّلامُ وَ نَجَّیْتَهُ أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّیَنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّی فَرَجا عَاجِلا غَیْرَ آجِلٍ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ»

«خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم، و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى، خدایا! آنگاه که از تو نخواهم، به من عطا می کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا! آنگاه که تو را نخوانم مرا اجابت می کنى، پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟، خدایا! آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم به من مهر آورى، پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد؟ خدایا! چنان‏ که دریا را براى موسى (درود خدا بر او) شکافتى و نجاتش دادى، از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى، و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر، به فضل و مهربانى‏ات، اى مهربان‏ترین مهربانان.»

اینم ببین:  دعای مجرب برای علاج و درمان وسواس - دعای وسواس

این که مقاتل گفته اگر اجابت نشد او را لعنت کنید، ظاهرا سخن اوست و نه امام زین العابدین علیه السلام و این بدان معناست که مقاتل از تجربه شخصی خود در مورد تاثیر این دعا سخن می گوید. البته باید توجه داشت که به گفته امیرالمؤمنین علیه السلام «إنّ کرم اللّه سبحانه لا ینقض حکمته فلذلک لا یقع الإجابة فی کلّ دعوة» (کرم و بخشش خداوند حکمتش را نقض نمی کند لذا هر دعایی را از بندگان /حتی اگر در باطن و نهایت کار به ضرر دنیا یا آخرت بنده باشد/ اجابت نمی کند). بنا بر این بر آورده شدن هر حاجتی بر اساس این دعا یا ادعیه دیگر غیر معقول است با این وجود برخی از دعاها ممکن است تاثیر ویژه و یا فوری تری داشته باشند و به اصطلاح مجرّب و آزموده باشند که دعای مقاتل یکی از این دعاها است.

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *