آخرین خبرها

دستور و روش مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

دستور و روش مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

در  یکی دیگر از پست های سایت دعا شفا، گره گشای قوی و سریع الاثری برای رهایی از بلا ها، خطرات، سختی ها و مشکلات به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود از جادو رها شده و اگر حس می کنید درگیر این رخداد در زندگی شده اید و هر چه می خواهید انجام نمی شود، دستور و روش مجرب برای باطل کردن سحر و جادو نتیجه بخش است.

0230536027862037 دستور و روش مجرب برای باطل کردن سحر و جادو
دستور و روش مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

دستور و روش مجرب برای باطل کردن سحر و جادو,دعای باطل سحر,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر دفن شده,دعای باطل سحر بسیار قوی,دعاي باطل سحر,دعای باطل سحر عمری,دعای باطل سحر از راه دور,دعای باطل سحر در مفاتیح الجنان,دعای باطل سحر یهودی,دعای باطل سحر قوی از راه دور,دعای باطل سحر قوی و فوری,دعای باطل سحر قوی صوتی,دعای باطل سحر قوی برای ازدواج,دعای باطل سحر قوی قوی,دعای باطل سحر قوی خوردنی,دعای باطل سحر قوی و مجرب,دعا باطل سحر قوی,دعاهای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر خیلی قوی,دعای بسیار قوی برای باطل سحر,دعاي باطل سحر قوي,دعای باطل سحر و جادو,دعاي باطل سحر عمري,دعا باطل سحر عمری,متن دعای باطل سحر عمری,دعا باطل سحر از راه دور,دعای باطل سحر از راه دور فوق العاده قوی,دعای باطل السحر در مفاتیح الجنان,دعای ابطال سحر در مفاتیح الجنان,دعای بطلان سحر در مفاتیح الجنان

دستور و روش مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

این نوع سحر و طلسم را اعتاب نیز می نامند و علت این نامگذاری این است که غالبا در مقابل درب منزل یا آپارتمان شخص مورد نظر پاشیده شده و یا در مسیر گذر و محل عبور فرد مورد نظر پاشیده میشود. ولی غالبا بر درب ورودی یا خروجی یا دیوار و در موارد دیگر بر لباس و بستر فرد مورد نظر نیز پاشیده میشود.
اما این نوع سحر و طلسم بر روی خاک یا آب یا روغن یا عطر یا پودر و از این قبیل چیزها صورت میگیرد. طلسم کننده در این موارد، از اسم فرد و مادر یا پدرش و یا تصویر و در مواردی اشیاء فرد مورد نظر (مثل مو، ناخن و از این قبیل) استفاده میکند. سپس فردی که طلسم را مینویسد عزیمتهای خاصی را بر آن قرائت میکند که به آن طلسم قدرت خاصی را می بخشد و انجام این نوع طلسم را موکل خاص همان طلسم بر عهد می گیرد. )
ساده ترین و سریع ترین روش برای باطل کردن این نوع طلسم که بر درب خانه پاشیده می شود و یا با رنگ و یا روغن و از این قبیل مخلوط میشود این است که یک سطل آب پاک بیاورد و بر آن آب به تعداد هفتادو سه مرتبه (73 مرتبه) سوره مبارکه الزلزله را قرائت کند و آن آب را بر مکانی که در آن روغن یا آب سحر و از این قبیل ریخته اند بریزد. به اذن خداوند متعال سریعا سحر و طلسم باطل خواهد شد.

اینم ببین:  بهترین نذر برای گرفتن حاجت فوری و 100 درصد تضمینی و مجرب

اللهُمَّ إنّي أسْألُكَ العَافِيَةَ في الدُّنيَا والآخِرَة، اللهُمَّ إنّي أسْألكَ العَفْوَ والعَافِيَةَ في دينِي ودُنْيَايَ وأهْلِي ومَالِي، اللهُمَّ اسْتُرْ عَوْرَاتِي وءامِنْ رَوْعَاتِي، اللهُمَّ احفَظْنِي مِنْ بَيْنِ يَدَيَّ ومِنْ خَلفِي وعَن يَمِيْنِي وعن شِمَالِي ومِن فَوْقِي، وأعُوذُ بِعَظمَتِك أنْ أُغتَالَ مِنْ تَحْتِي

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *