آخرین خبرها

دستورات و دعا های مجرب برای ابطال سحر و جادو

دستورات و دعا های مجرب برای ابطال سحر و جادو

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان راه هایی را می آموزیم که با خواندن دعا می توانید از سحر و جادو و طلسم رها شوید، ضمن این که اگر فکر می کنید ممکن است درگیر مشکلات و لحظات سخت شوید، حتما دستورات و دعا های مجرب برای ابطال سحر و جادو را بیاموزید که انشالله نتیجه بخش است.

36387602836206993 دستورات و دعا های مجرب برای ابطال سحر و جادو
دستورات و دعا های مجرب برای ابطال سحر و جادو

دستورات و دعا های مجرب برای ابطال سحر و جادو,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر چیست,دعای باطل سحر در مفاتیح,دعای باطل سحر صوتی,دعای باطل سحر قوی صوتی,دعای باطل سحر با اسفند,دعای باطل سحر دایی ابراهیم,دعای باطل سحر امام علی,دعای باطل سحر و حصار,دعای باطل سحر فوری,دعای باطل سحر چیه,دعای باطل سحر اهل سنت,دعای باطل سحر حضرت موسی,دعای باطل سحر خانه,دعای باطل سحر خوردنی,دعای باطل سحر قرانی,دعای باطل سحر مجرب,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر دفن شده,دعای باطل سحر دائمی,

دستورات و دعا های مجرب برای ابطال سحر و جادو

اگر خداوند نعمتی را از شما گرفت به جای کفران نعمت این دعا را بخوانید:

«عَسی‏ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها إِنَّا إِلی‏ رَبِّنا راغِبُونَ»

(آیه ۳۲ سوره قلم)

«امیدواریم پروردگارمان (ما را ببخشد و) بهتر از آن به جای آن به ما بدهد، چرا که ما به او علاقه مندیم»

 

در برابر خداوند، به ضعف و زشتى عمل خود اعتراف بیشترى کنیم. (إِنَّا کُنَّا طاغِینَ) (چنانکه امام على (ع) در دعاى کمیل مى‌گوید: «معتذرا نادما، منکسرا مستقیلا، مستغفرا منیبا مقرا مذعنا معترفا»

دست خداوند براى تأمین و جبران باز است. گناهکاران مایوس نباشند و خود را براى همیشه شکست خورده نپندارند. (یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها)

اینم ببین:  دعا و دستور های مجرب برای شکستن سحر و جادو

هیچ وقت براى بازگشت به خدا دیر نیست. (إِنَّا إِلى‌ رَبِّنا راغِبُونَ) (صاحبان باغ با مشاهده باغ سوخته، از خواب غفلت بیدار شدند و توبه کردند و به سوى خدا روى آوردند.)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *