آخرین خبرها

ختم و دعای مجرب برای ازدواج آسان اشخاص

پیشنهادی اعجاب انگیز از منابع اسلامی برای شما عزیزان داریم. ختم و دعای مجرب برای ازدواج آسان اشخاص را بخوانید تا اگر درگیر رابطه ای شده اید و می خواهید تبدیل به ازدواج شود نتیجه بگیرید.

بخت شخصی که می خواهید از راه دور باز شده و مشکلات ازدواج نیز یک به یک حل شوند و بختتان باز شود.

,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی سریع بهجت,دعای بخت گشایی مجرب و فوری,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشایی برای پسران,دعای بخت گشایی برای زن مطلقه,دعای بخت گشایی سریع دختر

دعا-های-گشایش-و-ازدواج-برای-مجردها ختم و دعای مجرب برای ازدواج آسان اشخاص

ختم و دعای مجرب برای ازدواج آسان اشخاص,دعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی برای مردان,دعای بخت گشایی مرد,دعای بخت گشایی زنان مطلقه,دعای بخت گشایی زنان بیوه,دعای بخت گشای,دعای بخت گشای دختر,دعای بخت گشا برای دختر,دعای بخت گشایی برای دختر,دعا بخت گشایی برای دختر,دعای بخت گشایی سریع برای دختر,دعا بخت گشای دختر,دعای بخت گشای سریع دختر,دعا برای بخت گشایی دختر مجرد

ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید.

( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید. (بخت گشایی برای دختران و پسران) اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت.

اینم ببین:  نماز مجرب برای بخت گشایی و ازدواج جوانان پرخیر

اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

دستور برای ازدواج دختر

سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.(بخت گشایی ویژه دختران)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *