آخرین خبرها

ختم عظیم برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها

ختم عظیم برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا، رهگشای اسلامی می آموزیم که سبب رسیدن به حاجات، خواسته ها و نیاز ها می شود و اگر می خواهید در مسیر زندگی هر بار موفق تر از گذشته شوید، ختم عظیم برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها نتیجه بخش است.

8023086378602 ختم عظیم برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها
ختم عظیم برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها

ختم عظیم برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها,ختم حاجت روایی سریع,ختم مجرب برای حاجت روایی سریع,بهترین ختم برای حاجت روایی سریع,ختم حاجت,ختم حاجت روایی,ختم حاجت مجرب,ختم حاجت فوری,ختم حاجت گرفتن,ختم حاجت در ماه رمضان,ختم حاجت دهنده,ختم حاجت روایی فوری,ختم حاجت روایی حضرت رقیه,ختم برای حاجت روایی,ختم مجرب حاجت روایی,ختم جهت حاجت روایی,ختم مجرب برای حاجت روایی,ختم قرآن برای حاجت روایی,ختم صلوات برای حاجت روایی,ختم قران و حاجت روایی,ختم های مجرب حاجت,ختم های مجرب حاجت روایی,

ختم عظیم برای قضای حاجات و رسیدن به خواسته ها

از جمله مجربات قرآنی جهت قضاء حاجات و علو درجات و هلاک اهل ظلم و فساد و خواندن این هفت سوره درطول هفته است که باید بدین ترتیب خوانده شود .

شنبه سوره مبارکه«انا فتحنا »چهارده مرتبه
روز یکشنبه سوره مبارکه «یس» چهارده مرتبه
روز دوشنبه سوره مبارکه«واقعه»چهارده مرتبه
روز سه شنبه سوره مبارکه «الرحمن»چهارده مرتبه
روز چهار شنبه سوره مبارکه «جن»چهارده مرتبه
روز پنج شنبه سوره مبارکه«تبارک»
جمعه الم سجده هر کدام چهارده مرتبه

أن شاالله مطلب برآورده شود.

 

از سيد بحرالعلوم قدس سره نقل شده كه فرمود: بعد از (تهذيب اخلاق ) بختوم مشغول شدم و چهل شبانه روز به ختم (يا الله ) مشغول شدم (66 بار هر نوبت ) و شروط ختم را از (تقوى ) مراعات مى كردم . شب چهل ، شب عرفه بود در حرم مطهر حضرت امام حسين عليه السلام ، نزديك قبور شهدا شخصى آمد و سيبى به دست من داد و من آن سيب را بوئيدم ، بوى مشك و عنبر مى داد. نزديك بود بيهوش شوم ، بعدها دانستم آن چه دانسته ام از بركت آن سيب است . پس بايد ختم گيرنده (تقوا) را رعايت كند.

اینم ببین:  ختم مجرب از دوشنبه تا جمعه برای حاجت گرفتن فوری و تضمینی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *