آخرین خبرها

تعویذ مجرب برای در امان ماندن از دشمن و بلا

تعویذ مجرب برای در امان ماندن از دشمن و بلا

در یکی دیگر از عناوین و دعا های تجربه شده و سریع الاثر دعا شفا، قصد معرفی تعویذ مجرب برای در امان ماندن از دشمن و بلا را به شما عزیزان داریم که در واقع سبب می شود از بلا، گرفتاری ها، مشکلات، خطرات، شر و سد های پیش و روی مسیر زندگی آسان عبور کنید.

02630263728632 تعویذ مجرب برای در امان ماندن از دشمن و بلا
تعویذ مجرب برای در امان ماندن از دشمن و بلا

تعویذ مجرب برای در امان ماندن از دشمن و بلا,دعای دفع بلا,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلایا,دعای دفع بلای سیل,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا و گرفتاری,دعای دفع بلای طبیعی,دعای دفع بلای خواب بد,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعا برای دفع بلا و چشم زخم,دعا برای رفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلایای طبیعی سیل,دعاي رفع بلاياي طبيعي,

تعویذ مجرب برای در امان ماندن از دشمن و بلا

راوی گوید: بعد از رحلت امام ابوالحسن الرضا علیه السلام، تعویذی آویخته (به لباس) با آن حضرت یافتند که در پایان آن نوشته بود که پدران آن حضرت علیهم السلام می فرمودند که جدشان امیر المؤمنین علیه السلام در برابر دشمنان از این دعا استفاده می فرمود و آن را در غلاف شمشیر نگاه می داشت. در پایان آن نام های خداوند متعال بود و بر فرزندان خود شرط فرموده بود تا آن را در برابر کسی به کار نگیرند؛ زیرا هر که آن را بخواند، دعایش از پروردگار بزرگ و پاکیزه نام باز داشته نشود. دعا این بود:
اللهم بک أستفتح و بک استنجح و بمحمد صلی الله علیه و آله اتوجه. اللهم سهل لی حزونته و کل حزونه، و ذلل لی صعوبته و کل صعوبه، و اکفنی و موونته و کل مووته، و ارزقنی معروفه و وده، و اصرف عنی ضره و معرته، انک تمحو ما تشاء و تثبت و عندک ام الکتاب.
الا أن أولیا الله لا خوف علیهم و لا هم یحزنون. انا رسل ربک لن یصلوا الیک. طه حم لا یبصرون، و جعلنا فی اعناقهم اغلالاً فهی الی الاذقان فهم مقمحون، و جعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لا یبصرون. اولئک الذین طبع الله علی قلوبهم و سمعهم و ابصارهم و اولئک هم الغافلون.
لا جرم أن الله یعمل ما یسری و ما یعلنون. فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم. و تراهم ینظرون الیک و هم لا یبصرون. صم بکم عمی فهم لا یرجعون، تلک آیات الکتاب المبین. لعلک باخع نفسک ألا یکونوا مومنین. ان نشأ ننزل علیهم من السماء آیه فظلت أعناقهم لها خاضعین.
نام ها:
اللهم انی أسألک بالعین التی لاتنام و بالعز الذی لایرام و بالملک الذی لا یضام و بالنور الذی لایطفی، و بالوجه الذی لا یبلی و بالحیاه الذی لاتموت، و بالصمدیه التی لا تقهر، و بالدیمومیه التی لا تفنی، و بالاسم الذی لا یرد، و بالربوبیه التی لا تستذل، ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تفعل بی کذا و کذا.
آن گاه خواسته ی خویش را ذکر می کنی که – اگر خدا بخواهد – بر آورده خواهد شد.

اینم ببین:  دعای عظیم برای رهایی از سختی ها بلا ها و پلیدی ها

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *