آخرین خبرها

آیه قرآنی برای مطیع کردن اطرافیان و کارگشایی مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به آیه قرآنی برای مطیع کردن اطرافیان و کارگشایی مجرب پرداخته ایم. برای گشایش کارها و مطیع کردن همه ی افراد و خلق و حرف شنوی دیگران آیه قرآنی مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

C80DE085-1A47-4C72-BC16-4464172DF326-300x225 آیه قرآنی برای مطیع کردن اطرافیان و کارگشایی مجرب

آیه قرآنی برای مطیع کردن اطرافیان و کارگشایی مجرب,آیه قرآنی مجرب برای مطیع کردن جمیع خلایق و گشایش کارها,آیه قرآنی تضمینی برای مطیع کردن طرف مقابل,دعایی برای راضی شدن شخصی,دعا برای عزیز شدن نزد شخص خاصی,دعای برای خوش شانسی و محبوب شدن,آیات قرآنی برای مطیع کردن همه,ذکر و دعای مطیع کردن جمیع خلایق,نسخه مجرب برای گشایش کارها,مطیع کردن جمیع خلایق با دستورالعمل مجرب

آیه قرآنی برای مطیع کردن اطرافیان و کارگشایی مجرب

سلام عزیزان در این پست نسخه ای که میخوام آموزش بدم شرط عملش اینه که باید این عمل رو پیوسته و منظم انجام بدید تا نتیجه شو ببینیداین نسخه برای دوستانی که در اداره مشکل در روابط دارند .برای پدر مادرهایی که فرزندان آنها مطیعشان نیستند برای کسانی که میخواهند هر جا میروند همه مطیع آنها شوند برای دادگاه و خرید و فروش ملک و . . .

برای اینکار باید شما هر روز و پیوسته و منظم در خلوت تنهایی روزی ۳۰ بار آیه ۳۷ سوره یس را بخوانید توجه داشته باشید که این آیه باید روزی ۳۰ بار خوانده بشه و اون هم باید در تنهایی و خلوت وحتما باید پیوسته باشه.نه اینکه چند روزی بخونید و منتظر معجزه باشید.

اگر میخواهید نتیجه بگیرد باید برای همیشه و منظم و مکرر باشد.و نباید قطع کنید.بستگی به افراد داره یکی همان روز نتیجشو میبینه ولی یکی دیگه یک ماه بعد نتیجشو میبینه و یکی هم سه ماه بعد

اینم ببین:  ختم بسم الله از مرحوم کاشانی برای برآورده شدن حاجات مهم

همان طور که میدونید هر آیه از قرآن موکلی برای خودش داره.و شما وقتی هر روز در تنهایی این آیه را میخوانید در واقع موکل را دعوت به کمک فرا میخوانید.

این موکلات آسمانی هستند و پاک و نورانی.پس وقتی ببینند کسی آنها را دعوت کرده حتما میایند و وقتی ببینند شخص به گناه آلودست دعوت رو قبول نمیکنند.چون موکلان از گناه و سیاهی دور میشوند.و تا سیاهی و گناه از وجودت نرود دعوتتان را قبول نمیکنند.پس اگر میخواهید این آیه براتون کارساز باشه باید روحتان را صاف کنید.طهارت باطنی داشته باشید و قوه خیالتون رو پاک کنید و وقتی نتیجشو دیدی نباید این ذکر روزانه را قطع کنی.باید همیشگی باشه.

آیه ۳۷ سوره یس:

وَآیَهٌ لَهُمُ اللَّیْلُ نَسْلَخُ مِنْهُ النَّهَارَ فَإِذَا هُمْ مُظْلِمُونَ

برگرفته از سایت دعایاب

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *