آخرین خبرها

نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و پول بی پایان

اگر می خواهی به ثروت و پول بی پایان برسی پیشنهاد من به تو این است که حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و پول بی پایان را بخوانید. ان شاء الله که حاجت مطلوب حاصل می شود. این دعا سبب می شود که مشکلات شما زود تر حل شود.

,طلسم پول گرفتن,طلسم پول گرفتن از مردم,طلسم پول گرفتن از معشوق,طلسم پول گرفتن از شوهر,طلسم برای پول گرفتن,طلسم گرفتن پول از بدهکار,طلسم پس گرفتن پول,طلسم قوی برای گرفتن پول,طلسم پولدار شدن نی نی سایت,طلسم خیلی قوی برای ثروتمند شدن نی نی سایت,طلسم یهودی برای ثروتمند شدن نی نی سایت,طلسم پول و ثروت

-ثروت نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و پول بی پایان

نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و پول بی پایان,طلسم پول ثروت,طلسم پول از غیب,طلسم رسیدن پول از غیب,طلسم برای پول از غیب,طلسم پول فوری,طلسم پول ایران,طلسم روی پول ایران,طلسم بر روی پول ایران,طلسم روی پول ایرانی,طلسم روی پول های ایران,طلسم پول نی نی سایت,طلسم قوی برای پول گرفتن از شوهر

عبدالله بن مغیره گوید که از موسی بن جعفر علیه السلام شنیدم که فرمودند: هر کس در تعقیب نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 این سوره «ان الله و ملائکة…» را بخواند و بعد بگوید:« اللهم صل علی محمدالنبی و ذریته» خداوند صد حاجتش را برآورده سازد و هفتاد تای آن را در دنیا و سی حاجت در اخرت.

اینم ببین:  طلسم طرطبه و مقلاص - طلسم سرخ و سبز

عبدالله گوید پرسیدم معنی صلاة خدا و ملائکه و مومنین چیست؟

فرمودند: صلاة خدا رحمت اوست و صلاة ملائکه ستایش و مدحشان است برای پیامبر و صلاة مومنیت دعاست برای پیامبر و آلش.

از اسرار آل محمد در موضوع صلوات بر پیامبر و آلش چنین آمده:

« اللهم صلی علی محمد و آل محمد فی الاولین، و صلی علی محمد و آل محمد فی الاخرین، وصلی علی محمد و آل محمد فی الملا الاعلی و صلی علی محمد و آل محمد فی المرسلین، اللهماعط محمداً و آل محمد ، الوسیله و الشرف و الفضیله و ادرجة الکبیرة اللهم انی آمنت بمحمد و لم اره فلا تحرمنی یوم القیامه رویته و ارزقنی صحبته و توفنی علی ملته و اسقنی من حوضه مشرباً رویا سائغا هنیئاً لا اظمأ بعده ابداً انک علی کل شیء قدیر، اللهم کما آمنت بمحمد و لم اره فعرفنی فی الجنان وجهه ، اللهم بلّغ روح عنی تحیّة کثیرة و سلاما»

طلسم ثروت بی پایان تجربه شده

ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی 3 سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود .

مرحوم کشمیری فرمود روزی از استادم مرحوم قاضی کیمیا خواستم گفت فردا بیا روز بعد که پیش او رفتم گفت این ذکر  را زیاد بگو  که خود کیمیاست. از حضرت  استاد بهجت نقل شده در آغاز وپایان ذکر ،صلوات بفرستدمثلاًاگر میخواهد110مرتبه بگوید،ابتدا صلوات بفرستد بعد110 بار بگوید ذکر را وباز صلوات بفرستد .

اینم ببین:  دعای قوی برای باطل کردن سریع چشم زخم و سحر

ذکر این است: اللّهُمَ  اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک

 

مطالب بیشتر در سایت دعایاب doayab.com

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *