آخرین خبرها

قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار

قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار

-2 قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی - عشق دیوانه وار
قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار

در این پست از سایت دعاشفا قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار را قرار داده ایم.چنانچه بین شما و فرد مورد علاقع یتاا سردی پیش آمده است و یا قرار ازدواج شما به تعویق افتاده است و یا به هر دلیل دیگری به وصال یار نرسیده اید از طلسم مهر و محبت یهودی استفاده نمایید که سبب عشق دیوانه وار در قلب فرد مورد علاقه یتان خواهد شد و قطعا جواب خواهید گرفت.

 قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی - عشق دیوانه وار
قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار

قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار,طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه,طلسم محبت یهودی سوزاندنی,طلسم محبت یهودی,طلسم محبت یهودیان,طلسم محبت بسیار قوی,قویترین طلسم محبت یهودی سوزاندنی,قوی ترین طلسم محبت از راه دور,قوی ترین طلسم محبت سوزاندنی,قوی ترین طلسم محبت هندی,قویترین طلسم عشق,

قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار

قویترین طلسم محبت یهودی

قویترین طلسم محبت یهودی که در زیر آمده است را باید بر پوست حیوانی بنویسید و در زیر پادری خانه به مدت یک هفته قرار دهید و بعد از آن هنگام غروب آفتاب آن را یا در باغچه یا پارک زیر بوته گلی قرمز دفن کنید. قویترین طلسم محبت یهودی مانند قویترین طلسم محبت دنیا نیست و شما زمانی که آن را خاک کردید شروع به کار می کند. 

طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه

برای اجرای طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه باید شانزده دانه فلفل سیاه را برداشته آسیاب کرده و سپس بر کف کاغذ سفیدی پخش کنید. با وسیله ای که متعلق به معشوق می باشد نوشته ای که در عکس قسمت قویترین طلسم محبت یهودی بر روی پوست نمایان است را روی کاغذه پر از پودر سیاه فلفل بکشید. طلسم را تا کرده و نیمه شب آن را در آتشی که با شعله چوب خشک فراهم شده است بیفکنید. در کمتر از یک هفته طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه معشوق شما را در مسیر افتادن به پای شما قرار می دهد. توجه داشته باشید در یک هفته اول معشوق تقاضای برقراری ارتباط با شما می کند که تا 3 بار اول نباید پاسخی از شما دریافت کند. طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه در طبقه بندی طلسم های محبت پایین تر از قویترین طلسم محبت یهودی قرار دارد. 

اینم ببین:  ذکر جهت جلب عشق معشوق – ذکر مجرب و قوی جلب محبت معشوق و محبوب

طلسم یهودی برای ازدواج

طلسم یهودی برای ازدواج بسیار جالب و در نوع خود بینظیر است. طلسم یهودی برای ازدواج که در زیر چگونگی اجرا و دستورالعمل به نتیجه رساندن آن آمده است از ترکیب بین طلسم های باستانی یهودی مربوط به قبل از اسلام و طلسم های ارائه شده در بعد از اسلام می باشد. اجرای طلسم یهودی برای ازدواج را برای زنان بیوه بسیار گره گشا می دانند. طلسم یهودی برای ازدواج در دسته طلسمه های درجه سه می باشد که از قویترین طلسم محبت یهودی یک درجه پایین تر بوده است.

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

جهت جلب محبت بیشتر به منظور ازدواج
این را شبهای جمعه بعد از نیمه شب ۳۰ مرتبه بخوانید:
« (( فان تولوافقل حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم)) ( سوره توبه آیه آخر ) و بعد از هر مرتبه بخوانید(( اللهم یا رب حسبی الله علی ( فلان بن فلانه اسم او و مادرش) اعطف قلبه و ذلله لی)) »

قویترین طلسم محبت هندی

مترجمین علوم غریبه از منابع کهن و نشانه های باستانی بر این باورند، قویترین طلسم محبت هندی که دعاجو در صفحه ای تحت همین عنوان به آن پردخته است از کائنات و روح همه حیوانات و اشیاء برای رسیدن شما به معشوقتان استفاده می کند. پیشنهاد می کنیم به صفحه قویترین طلسم محبت هندی رفته و به طور مفصل با این طلسم، شرایط و روش های اجرای آن آشنا شوید. 

اینم ببین:  قویترین طلسم محبت یهودی برای افزایش مهر و محبت تضمینی

قویترین طلسم محبت دنیا

همین طور که از لقب این طلسم پیدا است، قویترین طلسم محبت دنیا بسیار مجرب و موثر بوده و هست. قویترین طلسم محبت دنیا زمانی شروع به اجرا می کند که شما خواب معشوق خود را ببینید. این طلسم بسیار قدرت مند است ولی زمان از اجرای با قدرت آن می توانید متمعن باشید که از آن سه شرط را رعایت و از قضاوت پرهیز کنید . به هدف رسیدن شما به معشوق بسیاری از عناصر در شکل گیری نتیجه به طور واحد به شما کمک می کنند. 

طلسم محبت فوری

اگر بخواهیم طلسم محبت فوری را از نظر قدرت اجرا عرض یابی کنیم. شاید بتوان در حد قویترین طلسم محبت دنیا آن را در نظر گرفت اما طلسم محبت فوری یک شبانه روز یعنی 24 ساعت بیشتر دوام ندارد و اگر از این زاویه نگاه کنیم حتی از قویترین طلسم محبت یهودی نیز پایین تر است. از دیگر مشکلات طلسم محبت فوری غیر از محدودیت استفاده در مدت زمانی مشخص محدودیت تعداد دفعات استفاده از آن در سال است. طلسم محبت فوری را سالی یک مرتبه بیشتر نمی شود اجرا کرد. 

 

قوی ترین طلسم مهر و محبت یهودی – عشق دیوانه وار,طلسم محبت یهودی با فلفل سیاه,طلسم محبت یهودی سوزاندنی,طلسم محبت یهودی,طلسم محبت یهودیان,طلسم محبت بسیار قوی,قویترین طلسم محبت یهودی سوزاندنی,قوی ترین طلسم محبت از راه دور,قوی ترین طلسم محبت سوزاندنی,قوی ترین طلسم محبت هندی,قویترین طلسم عشق,

 

برگرفته از سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

درباره‌ی سید کریم سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *