آخرین خبرها

طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه – طلسم ازدواج

طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاهطلسم ازدواج

-سوزاندنی طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه - طلسم ازدواج
طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه – طلسم ازدواج

در این پست از سایت دعاشفا طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه – طلسم ازدواج را قرار داده ایم.برای ایجاد عشق و محبت در قلب فرد مورد علاقه طلسم محبت با فلفل سیاه یکی از مجرب ترین طلسمات می باشد.با انجام این طلسم می توانید به ازدواج با فرد مورد علاقه خود فکر کنید.اثر بخشی این طلسم بسیار زیاد است و سبب محبت فراوان می شود.

images-49 طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه - طلسم ازدواج
طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه – طلسم ازدواج

طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه – طلسم ازدواج,طلسم محبت فلفل سیاه,طلسم محبت فلفل سیاه,طلسم محبت فلفل سفید,طلسم محبت عظیم فلفل,طلسم محبت با فلفل سیاه,طلسم محبت با فلفل سیاه از راه دور,طلسم محبت با فلفل سفید,طلسم محبت با فلفل قرمز

 

طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه – طلسم ازدواج

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه یکی از معروفترین طلسم ها در زمینه ایجاد محبت می باشد. برای استفاده از این طلسم باید 41 عدد دانه فلفل سیاه تهیه کرده و طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را به تک تک دانه ها بخوانید و سپس آن ها را در آتش بیندازید و بسوزانید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

اینم ببین:  طلسم عشق و محبت عظیم - عشق ابدی و آتشین

دعای فلفل سیاه برای ازدواج

دعای فلفل سیاه برای ازدواج بسیار کار آمد و مجرب است کما اینکه بسیاری از گذشتگان برای استفاده از دعای فلفل سیاه برای ادواج گفته اند که مراقب انتخاب خود باشید که اگر اجرا کردید دیگر راه باز گشت ندارید. هفت دانه فلفل سیاه را تهیه کرده بر هر کدام 70 بار صلوات می فرستید و همه آن ها را اسیاب کرده در گلاب و زعفران حل می کنید. با آن بر روی کاغذی سفید و بدون خط نام فرد مورد نظر خود را به همراه نام مادرش بنویسید و کاغذ را نزد خود نگاه دارید. بعد از ازدواج که کمتر از شش ماه می باشد باید دعای فلفل سیاه برای ازدواج را در خاک دفن کنید. طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه را اگر با دعای فلفل سیاه برای ازدواج استفاده کنید مدت زمان اجابت آن سه ماه می شود. دعای جلب محبت پسر برای ازدواج  را به دختران عزیز پیشنهاد می دهیم و مجموعه دعای عاشق کردن دختر را به پسران و مردان، که در مطالبی تحت همان عناوین آورده ایم 

دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق

دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را 12 بار بر هر دانه از هفت دانه فلفل سیاه که تهیه کرده اید بخوانید و در آتش بیندازید. دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق را می توانید بعد از طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه برای فورت و مدت دار شدن طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه استفاده کنید. 

«کل نفس بما کسبت رهینه یوم تجد کل نفس ما عملت من خیر محضرا و ما التنهم من عملهم من شیء»

اینم ببین:  دعای عزیز شدن آیت الله بهجت برای عزیز و گرامی شدن پیش همه

احضار فلفل سیاه

طلسم پیش رو که به عنوان احضار فلفل سیاه معروف است در بسیاری از موارد عاطفی مجرب است. برای اجرای صحیح طلسم احضار فلفل سیاه باید هفت عدد فلفل سیاه تهیه کرده بر هر کدام آیه 15 سوره بقره را قرائت کرده و آنگاه به هفت جهت مختلف خانه دفن کنید. طلسم احضار فلفل سیاه مخصوص قهر های تازه عروس و تازه داماد ها است.

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه قبل از اذان صبح می باشد در بسیاری از افسانه های جهان که در مورد علوم غریبه بوده است بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه را قبل از اذان صبح دستور داده اند .

هفت عدد فلفل سیاه

هفت عدد فلفل سیاه در بسیاری از جادو های سفید و سیاه باستان تا کنون عنصره مکمل بوده است. به طوره کلی استفاده از هفت عدد فلفل سیاه در همه طلسم ها و دعا ها مکمل بسیار قوی برای پایداری و فوریت تاثیر طلسم و یا دعا می باشد. بعد از اتمام اجرای یک طلسم یا دعا اگر تمایل به قدرت مند تر شدن آن دارید بر هر کدام از هفت عدد فلفل سیاه هفت صلوات بخوانید و در آتش بیندازید. حتی در طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در همین مطلب آمده است هم می شود از همین مکمل استفاده کرد.

دعای فلفل سیاه برای جدایی

آیا کسی را می شناسید که انجام سرگرمی های باطله و پرداختن به مسائل متفرقه زندگی مثل دلسوزی برای کسی که لیاقت ندارد و رفیق بازی، زندگی وی را در حال تلف کردن می باشد؟ دعای فلفل سیاه برای جدای وی از معشوقی که در حال سوء استفاده می باشد بسیار در این مورد کار ساز است. نام  فرد و نام مادرش را بر روی یک برگه سفید بدون خط بنویسید و نام آن معشوق طمعکار را در پشت برگه.  14 عدد فلفل سیاه را در درون برگه که اسم فرد و اسم مادرش درون آن است بریزید و با یک نخ سیاه دوره کاغذ بپیچید. هر بار که یک دور نخ به دور دعا می پیچانید یک بار ذکر الله اکبر را با آرامش قرائه کنید تا 29 بار.

اینم ببین:  دعای رهایی از گناهان بدی ها و مشکلات زندگی

دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه

صد و یازده مرتبه بسم الله رحمان رحیم 72 مرتبه الحمد الله و 21 مرتبه صلوات خوانده و بر هفت دانه فلفل سیاه بدمید. بعد از نماز صبح آن ها را در َآتش بیندازید باشد که به هدفتان دست بیابید. دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه یک سطح از طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه پایین تر می باشد ولی اگر به ترتیب دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه و بعد طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه را اجرا کنید ترکیب استجابت آنها بسیار قدرت مند  می شود.

 

طلسم مجرب محبت سوزاندنی با فلفل سیاه – طلسم ازدواج,طلسم محبت فلفل سیاه,طلسم محبت فلفل سیاه,طلسم محبت فلفل سفید,طلسم محبت عظیم فلفل,طلسم محبت با فلفل سیاه,طلسم محبت با فلفل سیاه از راه دور,طلسم محبت با فلفل سفید,طلسم محبت با فلفل قرمز

برگرفته ازسایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

درباره‌ی سید کریم سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *