آخرین خبرها

صلوات عظیم و پر خیر برای استجابت دعا ها و حاجات

صلوات عظیم و پر خیر برای استجابت دعا ها و حاجات

صلواتی را در این مطلب از سایت دعا شفا می آموزیم که موجب رهایی از مشکلات و سختی های مسیر رسیدن به حاجات می شود و در واقع کمکی است برای خواستن حاجات از خداوند بزرگ و متعال، این صلوات شما را به سوی موفقیت حرکت می دهد و زندگی تان را نیز دگرگون می کند، پس آن را بخوانید که قطعا نتایج بهتری را در مسیر روزگار می گیرید و احساس می کنید که به پیشرفت رسیده اید و سرانجام زندگی تان مثبت تر می شود.

278360380276387 صلوات عظیم و پر خیر برای استجابت دعا ها و حاجات
صلوات عظیم و پر خیر برای استجابت دعا ها و حاجات

صلوات عظیم و پر خیر برای استجابت دعا ها و حاجات,صلوات استجابت دعا,صلوات جهت استجابت دعا,صلوات در استجابت دعا,استجابة صلوات,دعای طلب حاجات صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت امام سجاد,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت از امام علی,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت امام علی,دعاهای طلب حاجت,

صلوات عظیم و پر خیر برای استجابت دعا ها و حاجات

امام صادق (علیه‌السلام) فرمود: هر گاه اراده كردید چیزی از حوائج دنیا را از خدای سبحان مسألت نمایید، ابتدا باید خدایعزوجل را ستایش كنید. و سپس صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید، پس آنگاه حاجت خود را از خداوند كریم بخواهید.

 

آن حضرت فرمودند: مردی وارد مسجد شد و پس از بجای آوردن نماز، دست به سوی درگاه خداوند دراز نمود و حاجات خود را طلب كرد. پیامبر اكرم(صلی الله علیه و آله) كه در آن مسجد حضور داشتند با مشاهده این وضع فرمودند: این بنده، در خواسته خود از خداوند تعجیل كرد.

اینم ببین:  دعای مجرب ایجاد مهر و محبت عمیق و قوی

پس شخص دیگری آمد و دو ركعت نماز گزارده و ثنای خدا را بجا آورد و سپس بر محمد و آل محمد صلوات فرستاد. آنگاه رسول خدا فرمودند: كه دعایت در آستانه اجابت است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *